کد خبر : 81433
تاریخ : 1403/1/29
گروه خبری : ورزشی

مسابقات ملی دو کوهستان اردیبهشت‌ماه به میزبانی کامیاران برگزار می‌شود

فرزاد خاکی به‌منظور بررسی میزبانی کامیاران از رویدادهای ورزشی در سطح کشور با کیانوش ثقفی‌نیا فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار بر برگزاری مسابقات ورزشی در سطح ملی و بین‌المللی در شهرستان‌های مختلف برای توسعه ورزش در تمامی سطح استان و لزوم همکاری و حمایت نهادهای مختلف به‌ویژه فرمانداران در این راستا تأکید کرد و گفت: سال گذشته با همکاری فرمانداری مسابقات ورزشی مختلفی ازجمله اسکای رانینگ و قایقرانی در رشته رفتینگ در سطح رضایت‌بخشی به میزبانی شهرستان کامیاران برگزار شد.

وی همچنین تصریح کرد: شهرستان کامیاران به دلیل جغرافیا و طبیعت خاص از نظر کوهستانی بودن و وجود رودخانه سیروان دارای شرایط مناسبی برای برگزاری مسابقات ورزشی در دو رشته قایقرانی و کوهنوردی است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای ورزش و جوانان کردستان همچنین از برگزاری مسابقات دو کوهستان(اسکای رانینگ) به عنوان رویداد ورزشی در سطح ملی در اواسط اردیبهشت ماه به میزبانی کامیاران خبر داد و اذعان داشت: برای هر چه بهتر برگزار کردن این رقابت‌ها نیازمند همکاری و هماهنگی تمامی نهادهای مختلف دولتی و غیردولتی در این شهرستان هستیم.

فرماندار کامیاران نیز در این دیدار بر همکاری همه‌جانبه برای میزبانی این شهرستان از رویدادهای ورزشی تاکید کرد و افزود: مجموعه فرمانداری در راستای ایجاد شور و نشاط در میان جوانان و افزایش سطح سلامتی جامعه با استفاده از فعالیت‌های تربیت بدنی از برگزاری مسابقات ورزشی حمایت خواهد کرد.

ثقفی‌نیا ابراز امیدواری کرد؛ علاوه بر رقابت‌های اسکای رانینگ و دو کوهستان، مسابقات کشوری سایر رشته‌های نیز در شهرستان کامیاران برگزار شود.

  لینک
https://www.sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/81433