کد خبر : 41291
تاریخ : 1400/3/8
گروه خبری : ورزشی

اعزام 16 فرنگی‌کار ناشنوا به قهرمانی جهان ترکیه

تلاش فرنگی کاران برای کسب سکو

سپهرغرب، گروه ورزشی: مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی ناشنوایان با اشاره به اعزام 16 کشتی‌گیر در رده سنی جوانان و بزرگسالان به قهرمانی جهان ترکیه، گفت: در رده سنی بزرگسالان شانس بیشتری برای کسب سکو داریم.جمشید خیرآبادی اظهار کرد: برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان ترکیه 16 کشتی‌گیر (10 نفر در بزرگسالان و 6 نفر در جوانان) را طی چهار مرحله اردوی آمادگی انتخاب کردیم که این نفرات از فردا 6 خرداد به همراه 10 حریف تمرینی به اردوی آمادگی که در اراک برگزار می‌شود، دعوت شدند.

وی در ارزیابی از وضعیت فرنگی‌کاران برای شرکت در قهرمانی جهان افزود: با توجه به زمان کمی که برای آماده‌سازی تیم داشتیم، فرنگی‌کاران ناشنوا طی برگزاری چهار مرحله اردو با تلاش و زحمات مربیان باتجربه به آمادگی نسبی رسیده‌اند و شرایط راضی‌کننده است. البته در تیم بزرگسالان وضعیت برای کسب سکو امیدوارکننده‌تر از جوانان است.

مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی از ترکیه، روسیه و گرجستان به عنوان حریفان اصلی ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان ترکیه نام برد و افزود: برای کسب سکو در قهرمانی جهان شرایط سختی را برابر این سه تیم خواهیم داشت.

خیرآبادی همچنین پیرامون این پرسش که در چه وزن‌هایی شانس بیشتری برای کسب نشان داریم، گفت: در تمام‌ وزن‌ها برای کسب نشان شرایط خوبی داریم، اما در سبک وزن شانس کسب نشان بیشتر است.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر نسبت به حریفان جهانی شناخت دارید، خاطرنشان کرد: این تیم چون بعد از دو سال در تورنمنت رسمی حضور پیدا می‌کند، شناخت کافی نسبت به حریفان نداریم و کار سختی را در ترکیه خواهیم داشت.

  لینک
https://www.sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/41291