کد خبر : 43048
تاریخ : 1400/4/16
گروه خبری : استان‌ها

برگزاری اردوهای گردشگری در شهر همدان

اجرای برنامه خاطرات ماندگار

روح‌الله وجدی‌هویدا با اشاره به اینکه برای تابستان فرهنگ‌سراها برنامه‌‌های مختلفی دارند، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های تابستان اردوهای گردشگری ویژه شهروندان است، به‌طوری که با حرکت اتوبوسی از محلات، مسافران سوار شده و چند نقطه گردشگری همدان را بازدید می‌کنند.

وی ادامه داد: این برنامه از هفته بعد شروع می‌شود، هرچند بستگی به شرایط کرونا هم دارد و با قرمز شدن وضعیت، محدودیت خواهیم داشت.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار همدان با اشاره به اجرای برنامه خاطرات ماندگار، خاطرنشان کرد: در این برنامه مکان‌هایی که خاطرات و حوادث انقلاب و دفاع مقدس را تداعی می‌کند، شناسایی می‌شود که سال قبل پنج مورد بود و شهروندان با حضور در آن مکان از خاطره‌گویی راویان استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه هفته همدان را هم در تابستان برگزار خواهیم کرد، افزود: با توجه به اینکه از نیمه‌های مردادماه محرم و صفر آغاز می‌شود و شهریورماه هفته همدان است، برنامه‌های هفته همدان قبل از شروع ماه محرم برگزار خواهد شد.

وجدی‌هویدا با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه‌های عید غدیر نیز عنوان کرد: ستاد غدیر تشکیل شده و در این راستا چندین برنامه تدوین شده که در عید غدیر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از برنامه‌های تابستان ورزش شهروندی است، گفت: در این برنامه شهروندان محلات ثبت‌نام کرده و در مسابقات محله‌ای و گروهی شرکت می‌کنند و بعد از مسابقه در قالب یک همایش اختتامیه آن برگزار می‌شود.

  لینک
https://www.sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/43048