کد خبر : 44256
تاریخ : 1400/5/17
گروه خبری : زیست بوم

قربانی و اهدای 50 رأس دام سنگین برای توزیع در بین مددجویان همدانی

به گزارش سپهرغرب و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان، محمدرسول شیخی‌زاده با بیان اینکه خیران همواره در مناسبت‌های مختلف از طریق همکاری با این نهاد به نیازمندان کمک می‌کنند، عنوان کرد: به‌مناسبت فرا رسیدن ایام محرم و صفر یکی از خیران از طریق اهدای گوشت قربانی، به نیازمندان این استان کمک کرده است.

وی افزود: این شخص نیکوکار با خرید 50 رأس دام سنگین به ارزش بیش از 700 میلیون تومان برای قربانی و اهدای گوشت آن به نیازمندان از طریق کمیته امداد اقدام کرده است.

شیخی‌زاده تصریح کرد: هماهنگی لازم با دامپزشکی و کشتارگاه همدان صورت گرفت تا ذبح و قربانی این دام‌ها به‎‌صورت کاملاً بهداشتی و بعد از قطعه‌بندی و بسته‌بندی در بین نیازمندان استان توزیع شود.

وی ادامه داد: بسته‌های گوشت بعد از آماده شدن توسط مددکاران این نهاد در بین مددجویان و نیازمندان توزیع خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان ادامه داد: این شخص نیکوکار در مناسبت‌های مختلف و در سال‌های قبل نیز از طریق طرح اطعام نیازمندان و اهدای گوشت قربانی با این نهاد در غرب کشور همکاری داشته است.

شیخی‌زاده با تشریح روش‌های نوین و الکترونیکی پرداخت کمک‌های مردمی، یادآور شد: مردم نیکوکار استان می‌توانند با مراجعه به تمام مراکز نیکوکاری و دفاتر امداد یا روش‌های آسان همچون ارسال پیامک بدون متن به سامانه پیامکی 8877، و واردکردن کد #081*8877* در تلفن همراه و یا با استفاده از اپلیکیشن‌های سکه و سنا و شماره کارت 6037997591777777 نسبت به پرداخت صدقات نذورات خود اقدام کنند.

  لینک
https://www.sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/44256