کد خبر : 46277
تاریخ : 1400/7/1
گروه خبری : استان‌ها

نماینده ایلام:

بیمارستان 96 تختخوابی در دهلران احداث می‌شود

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده شهرستان‌های دهلران، دره‌شهر، آبدانان و بدره در مجاس شورای اسلامی گفت: پیگیر احداث یک بیمارستان 96 تخت خوابی جایگزین در دهلران هستیم.

بهزاد علیزاده در حاشیه آئین افتتاحیه اورژانس شهید سلامت منصورپور و سی‌تی‌اسکن دهلران گفت: ایجاد بیمارستان جایگزین در دهلران با توجه به نیازهای موجود ضروری است.

وی افزود: تلاش شده تا این بیمارستان با مشارکت وزارت نفت و بهداشت و درمان در دهلران احداث شود.

رئیس مجمع نمایندگان ایلام در مجلس یازدهم تاکید کرد: ابتدا قرار بود یک بیمارستان 64 تختخوابی در دهلران احداث شود که با پیگیری‌ها آنرا به یک بیمارستان 96 تختخوابی ارتقا دادیم.

علیزاده ابراز امیدواری کرد ساخت این مرکز درمانی در آینده نزدیک شروع و مردم از خدمات مناسب تری در این بیمارستان بهره مند شوند.

وی از متولیان حوزه بهداشت و درمان ایلام نیز خواست ارتقا سطح خدمات، سلامت و امکانات هم از لحاظ تجهیزات و گسترش فضاها در شهرستان‌های حوزه جنوبی استان را در دستور کار داشته باشند.

نماینده دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی یکی از مشکلات دهلران را سی تی اسکن برشمرد و افزود: با توجه به نقش تشخیصی این دستگاه در بیماری کرونا مردم شهرستان مجبور بودند مسافت طولانی تا مرکز استان را طی تا از خدمات این دستگاه بهره مند شوند که از آذرماه سال گذشته تلاش‌ها برای اختصاص یک دستگاه سی اسکن به شهرستان انجام و امسال در خردادماه به شهرستان اختصاص یافت و امروز مردم از خدمات آن بهره مند هستند.

وی از پیگیری‌ها برای استقرار دستگاه ام‌آر‌ای در شهرستان آبدانان خبر داد و افزود: رایزنی برای اختصاص هشت دستگاه آمبولانس به حوزه جنوب نیز در دستور کار است.

  لینک
https://www.sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/46277