کد خبر : 47440
تاریخ : 1400/8/4
گروه خبری : استان‌ها

جشنواره کتاب‌خوانی رضوی تا پایان آذرماه تمدید شد

عاطفه زارعی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شورای سیاست‌گذاری جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در پی درخواست متقاضیان و مجریان استانی مهلت ثبت‌نام شرکت در یازدهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی را تا 30 آذرماه تمدید کرد، اظهار کرد: جشنواره کتاب‌خوانی در استان همدان از 22 خردادماه آغاز شد و تا پایان مهرماه پیش‌بینی شده بود.

وی با بیان اینکه این جشنواره هرساله با استقبال کتاب‌خوانان مواجه شده است، افزود: در سال گذشته بیش از 42 هزار نفر در استان همدان در این جشنواره که کاملاً به‌صورت الکترونیکی برگزار شد، شرکت کردند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان افزود: این جشنواره که از ششمین دوره خود زیر نظر نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار شده، طی پنج سال اخیر با افزایش چشمگیر آمارهای کمی و کیفی همراه بوده است.

وی تصریح کرد: همه رده‌های سنی می‌توانند در بخش‌های مختلف این جشنواره شامل مسابقه چهارگزینی، نقاشی و پویش به‌صورت فردی و گروهی شرکت کنند و به همین دلیل با استقبال مردم مواجه شده است.

زارعی با بیان اینکه امسال ششمین سالی است که کتابخانه‌های عمومی این مسابقه را برگزار می‌کنند، ادامه داد: در سال 95 تعداد چهار هزار و 971، در سال 1396 تعداد 20 هزار و 845، در سال 1397 تعداد 45 هزار و 699، در سال 1398 تعداد 61 هزار و 225 و در سال 1399 تعداد 42 هزار نفر در این رویداد فرهنگی شرکت کردند.

وی با بیان اینکه از مردم به‌ویژه خانواده‌ها درخواست داریم در این رویداد فرهنگی شرکت کنند، گفت: افراد می‌توانند برای دریافت منابع به کتابخانه‌های عمومی استان و برای دریافت فایل الکترونیکی و یا صوتی به https://www.samakpl.ir/ مراجعه کنند.

  لینک
https://www.sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/47440