کد خبر : 48821
تاریخ : 1400/9/3
گروه خبری : استان‌ها

سرمایه‌گذاری 7میلیارد تومان در حوزه مخابرات کردستان

آزاد حکمت با اعلام اینکه این حوزه به لحاظ اجرای اقدامات و پروژه‌های فنی در خصوص ایجاد و توسعه مراکز مخابراتی، بهینه‌سازی ارتباط مراکز موجود با بهره‌گیری از نصب تجهیزات سخت‌افزاری جدید با تکنولوژی روز و... نقش تأثیرگذاری در ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات و سرویس‌های تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت ایفا نموده است، اظهار کرد: ارزیابی علمی و عملی شاخص‌های عملکردی این حوزه موید این مهم است.

وی با اشاره به اجرای 105 طرح در حوزه سیستم‌های مخابراتی از ابتدای سال جاری تاکنون با همت و عزم جدی همکارانِ این حوزه خاطرنشان کرد: طرح‌های مذکور در نقاط روستایی و شهری استان عملیاتی شده‌اند.

وی ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در راستای اجرایی نمودن این طرح‌ها یادآور شد: افزایش تعداد پورت‌های ADSL به میزان سه هزار و 392 پورت در قالب 44 طرح، افزایش پورت‌های تلفن ثابت به تعداد 368 پورت در قالب پنج طرح، تعویض تجهیزات قدیمی و خارج از رده با نصب سوئیچ جدید با تکنولوژی روز با عنوان 20 طرح و سه هزار و 712 پورت، پروژه طرح خدمات‌رسانی با اجرای طرح اختصاصی به تعداد 320 پورت و در قالب پنج طرح ازجمله پروژه‌های اجرا شده توسط مخابرات منطقه است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه نصب تجهیزات برای ارائه اینترنت پرسرعت در محل، در قالب 18 طرح و 896 پورت و نصب سویئچ تلفن ثابت و ایجاد مرکز مخابراتی با اجرای هفت طرح و تعداد 704 پورت از دیگر اقدامات این مجموعه در حوزه سیستم‌های مخابراتی است افزود: توجه به نیاز و مطالبات به حق و منطقی مخابراتی و ارتباطی مشتریان از استراتژی‌های دارای اولویت منطقه است.

حکمت همچنین از نصب کافوی نوری جدید در نقاط شهری به‌منظور ارائه سرویس‌های تلفن ثابت، اینترنت پرسرعت ADSL و VDSL در قالب 6 طرح و دو هزار و 336 پورت خبر داد.

وی بیان کرد: مخابرات منطقه با سرمایه‌گذاری 6 میلیارد و912 میلیون تومان به منظور تامین امکانات و تجهیزات لازم در حوزه سیستم‌های مخابراتی، در اجرای هفت پروژه در قالب 105 طرح و 11 هزار و 728 پورت یاد شده موفق عمل نموده است.

وی فراهم نمودن شرایط مناسب، برای ارائه به موقع و پاسخگویی به نیاز مشتریان جدید را از اهداف و مزایای طرح‌های اجرا شده در نقاط مختلف استان دانست.

این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است.

  لینک
https://www.sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/48821