کد خبر : 48822
تاریخ : 1400/9/3
گروه خبری : استان‌ها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان:

تربیت دانشجوی انقلابی به معنی تربیت خانواده انقلابی است

سردار سیدصادق حسینی در نشست هم‌اندیشی اساتید و دانشجویان کردستان در دانشگاه امام حسین (ع) سنندج، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: هفته بسیج ظرفیت و فرصتی است تا افراد موضوعات مختلف مرتبط با این هفته را تجلیل نمایند.

وی با بیان اینکه باید در هفته بسیج بیشتر از بسیجیان تجلیل شود، افزود: بسیجیان بدون هیچ پاداش و هزینه‌ای در عرصه‌های مختلف در حال خدمات‌رسانی هستند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان اظهار کرد: تفکر بسیجی نیرو محرکه انقلاب اسلامی و ترسیم‌کننده آینده‌ای نویدبخش برای کشور است.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: بعد از انقلاب و‌ در دفاع مقدس یک فرهنگ انقلابی شکل گرفت و دانشجویان همیشه در مکتب استاد تربیت می‌شوند که این نشان از نقش آموزش فرهنگ انقلابی در دانشگاه‌ها دارد.

وی با بیان اینکه اساتید به محض اینکه پا به سن می‌گذارند محافظه‌کار می‌شوند افزود: امید است تا از ظرفیت دانشجویان و اساتید به نحو مطلوب‌تری در صحنه عمل استفاده شود.

  تربیت دانشجوی انقلابی به معنی تربیت خانواده انقلابی است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: ما باید به نحو احسن از مکتب قرآن بهره ببریم چرا که چراغ راه ما در حل بسیاری از مشکلات فرهنگی است.

سردار حسینی با اشاره به اینکه تربیت دانشجوی انقلابی به معنی تربیت خانواده انقلابی است اظهار کرد: انتظار ما این است که دانشجویان و اساتید با فکر درست در جامعه حضوری فعال و تأثیرگذار داشته باشند.

  حرکت انقلابی به معنی تفکر و عمل جهادی است

وی گفت: اساتید نباید فعالیت خود را محدود به کلاس درس، معادلات ریاضی و چند دانشجو کنند بلکه باید فعالیت خود را در تمام عرصه‌ها تقویت کنند.

وی با اشاره به اینکه قطعاً هیچ جامعه‌ای عاری از مشکلات نیست، افزود: با جابه جایی مدیران و‌ روی کار آمدن یک مسئول جدید اتفاقی در جامعه رخ نمی‌دهد بلکه تحول‌خواه بودن و‌ تغییر در فکر و‌ اندیشه موجب ایجاد توسعه و تحول مثبت در جامعه می‌شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار کرد: حرکت انقلابی به معنی تفکر و عمل جهادی و‌ مبارزه با فساد در جامعه است که مدیران باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

سردار حسینی در ادامه بر مطالبه‌گری دانشجویان و اساتید تأکید کرد و گفت: استان کردستان در حوزه اقتصادی ظرفیت‌های زیادی دارد که اگر خوب عمل شود موجب رفع بسیاری از مشکلات موجود در جامعه می‌شود.

  توزیع 199 میلیارد تومان کمک مؤمنانه در کردستان

سردار حسینی در ادامه با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا بسیجیان همواره در کنار مردم بوده‌اند گفت: در این مدت بیش از 199 میلیارد تومان بسته معیشتی و کمک مؤمنانه در استان توزیع شده است.

  لینک
https://www.sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/48822