کد خبر : 48941
تاریخ : 1400/9/6
گروه خبری : استان‌ها

فرمانده سپاه کردستان:

نخبگان دنبال خلاقیت و نوآوری باشند

سردار سیدصادق حسینی در جشنواره جهادگران علم و فناوری استان کردستان که در این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان اظهار داشت: سخنرانی در محضر دوستان اهل علم‌ و نخبه کار سختی است.

وی با بیان اینکه افراد برتر این جشنواره علمی براساس صلاحیت افراد انتخاب شده‌اند، گفت: علم انسان را از تاریکی به روشنی می‌رساند و مسیر آینده را ترسیم می‌کند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه پیشرفت علم باعث توسعه کشور و موانع را از پیش‌رو بر می‌دارد، تصریح کرد: قرآن انسان را به سمت کسب علم دعوت کرده و به این امر بسیار تاکید شده است.

وی با تاکید بر اینکه نخبگان دنبال خلاقیت و نوآوری باشند، به بازگویی گوشه‌ای از رسادت‌ها و خلاقیت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس پرداخت و افزود: انقلاب و جنگ تاریخی از علم را به روی ما گشود که هرکدام درسی برای جوانان امروزی است.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: در طول 43سال اخیر در حوزه‌های مختلف همچون علمی و تجهیزات پیشرفت‌های زیادی در کشور داشته‌ایم که به همت جوانان نخبه بوده است.

سردار حسینی تاکید کرد: نخبگان در ارائه طرح و برنامه‌های خود کپی‌بدداری نکنند و برای پیشرفت هرچه بیشتر، مطالب نو ارائه دهند.

در پایان این مراسم از داوران و نفرات برتر جشنواره جهادگران علم و فناوری استان کردستان تجلیل شد‌.

  لینک
https://www.sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/48941