کد خبر : 72078
تاریخ : 1402/5/10
گروه خبری : جامعه

افتتاح درمانگاه ناباروری در بیمارستان فاطمیه

علیرضا توقیری از افتتاح درمانگاه ناباروری سطح دو مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی فاطمیه خبر داد و اظهار کرد: در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت و گسترش ارائه خدمات ناباروری، درمانگاه ناباروری سطح دو مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی فاطمیه طی 11 مردادماه افتتاح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این درمانگاه با ارائه خدمات ناباروری زیر پوشش بیمه‌ای، افتتاح می‌شود و از شنبه تا چهارشنبه آماده ارائه خدمات است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان ابن‌سینا همدان با اشاره به پذیرش بیماران در این مرکز به‌صورت مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی با داخلی 283، عنوان کرد: ویزیت بیماران مراجعه اولی (N.P) در این درمانگاه انجام می‌شود.

وی ویزیت بیماران با مشکل سندروم تخمدان پلی‌کیستیک (PCOS) و ارائه مشاوره به بیماران نابارور را از دیگر خدمات این مرکز برشمرد و گفت: IUI و آزمایشات (S/A) و پروسس اسپرم نیز در این مرکز انجام می‌شود.

توقیری خاطرنشان کرد: یکی از بخش‌های مهم به‌عنوان حلقه تکمیلی درمان زوجین نابارور، استقرار مراکز درمانی سطح دو در حوزه ناباروری است که با راه‌اندازی این مرکز در بیمارستان فاطمیه، بسیاری از اقدامات و نیازهای زوجین برطرف می‌شود.

وی بیان کرد: هدف دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان از راه‌اندازی مراکز دولتی درمان ناباروری حمایت و درمان زوجین نابارور با رویکرد توجه به قانون جوانی جمعیت و اهمیت فرزندآوری در پیشگیری از کهنسالی در استان و نیز کشور است.

 

  لینک
https://www.sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/72078