کد خبر : 72444
تاریخ : 1402/5/23
گروه خبری : جامعه

باند رسیدساز جعلی در کرمانشاه منهدم شد

سردار «مهدی حاجیان» روز یکشنبه اظهار کرد: پس از اعلام شکایت چند تن از شهروندان مبنی بر اینکه مورد کلاهبرداری اینترنتی قرار گرفته‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: طبق اظهارات افراد شاکی، پس از آنکه نسبت به انتشار آگهی فروش احشام در فضای مجازی اقدام کرده‌اند، افرادی با آن‌ها تماس گرفته و با معرفی خود به‌عنوان خریدار، حاضر به پرداخت مبلغ مناسبی جهت خرید دام شده‌ است.

سردار حاجیان تصریح کرد: کلاهبردار در ادامه و پس از جلب اعتماد فروشنده، با استفاده از رسیدسازهای جعلی، فیش واریزی را به فروشندگان احشام مبنی بر واریز وجه ارائه و نسب به بردن دام‌ها اقدام کرده‌اند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه با بیان اینکه افراد کلاهبردار با همین روش از 25 نفر مبلغ 50 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، تصریح کرد: این افراد درنهایت با تلاش‌های شبانه‌روزی مأموران پلیس فتا شناسایی و در عملیات‌ جداگانه دستگیر شدند.

وی با اشاره به اشراف بالای اطلاعاتی پلیس کرمانشاه، افزود: امروز به‌جرأت می‌توان ادعا کرد مجرمان در کرمانشاه از کوچک‌ترین حاشیه امنیتی برخوردار نبوده و دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار می‌شوند و به سزای عمل خود خواهند رسید.

سردار حاجیان در پایان گفت: تلاش مجموعه پلیس برقراری امنیت پایدار در کرمانشاه است و بر همین اساس من و همه همکارانم هم‌قسم شده‌ایم با تمام توان برای آرامش و آسایش مردم تلاش کنیم.

 

  لینک
https://www.sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/72444