کد خبر : 77836
تاریخ : 1402/10/12
گروه خبری : کشاورزی

تثبیت 230 هزار هکتار از اراضی غیرملی در ایلام

صبح دوشنبه 11 دی‌ماه، جلسه رفع تداخلات استان ایلام به ریاست حشمت عزیزان؛ رئیس سازمان جهادکشاورزی و با حضور هاشمیان نماینده اداره کل بازرسی استان، اکبر نصری؛ مدیر امور اراضی استان ایلام، رشنوادی مدیرکل امور اقتصاد و دارایی، مرادپور مدیرکل ثبت اسناد و املاک و خانمحمدیان معاون حفاظت منابع‌طبیعی، مدیر جهادکشاورزی چوار و کارشناسان مدیریت امور اراضی استان در سالن جلسات مدیریت امور اراضی برگزار شد.
 

مدیرکل جهاد کشاورزی استان ایلام در این جلسه، گفت: در مجموع 230 هزار هکتار اراضی غیرملی در قالب 350 پلاک ثبتی در سطح استان ایلام تثبیت شده است.

حشمت عزیزان افزود: از تعداد 14 پلاک ثبتی مطرح، تعداد هفت پلاک ثبتی تثبیت شد و در مجموع 17 هزار هکتار از اراضی غیرملی با احتساب بازنگری پلاک 1200 ایوان تثبیت شدند.

وی ادامه داد: تاکنون 350 پلاک ثبتی رفع تداخل شده است و کمتر از 15 درصد از کل پلاک‌های مشمول باقی مانده که انتظار می‌رود در صورت تلاش و کمک همه دستگاه‌های عضو تا قبل از پایان سال، رفع تداخل پایان پذیرد و پلاک‌های قابل بازنگری در دستور کار قرار گیرد.

تثبیت اراضی غیرملی طرحی است که مردم می‌توانند بر روی آن زمین‌ها با رعایت مقررات کشت و زرع نمایند و خارج از اراضی ملی هستند.

 

 

  لینک
https://www.sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/77836