کد خبر : 81557
تاریخ : 1403/2/2
گروه خبری : اقتصادی

شتاب‌بخشی به تکمیل واحدهای طرح مسکن ملی در استان مرکزی ضروری است

علی‌اکبر اسدی روز شنبه در نشست قرارگاه نهضت ملی مسکن استان مرکزی در اراک، افزود: زمان برای تکمیل 384 واحد در شهرک شهید سلیمانی اراک در حال از دست دادن است، بعد از تعطیلات عید نوروز سرعت و روند اجرای ساخت و ساز خوب شد اما دوباره این سرعت کاهش یافته، که نیاز است اقدامات شبانه روزی شود.
وی در این جلسه تاکید کرد: مدیران کل دستگاه‌های خدمات رسان شامل آب، برق و گاز استان برای سرعت بخشی به ارایه خدمات در واحدهای مسکونی، شخصا در جلسه حضور داشته باشند و از فرستادن نماینده خودداری کنند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی ادامه داد: توصیه می‌شود پیمانکاران نوبت کاری در روند ساخت و ساز طرح‌های اقدام ملی مسکن اراک اضافه کنند تا در فرصت باقی مانده، واحدهای مسکونی تکمیل و به متقاضیان واگذار شود.
اسدی افزود: نگرانی در تحویل 2 بلوک در طرح شهید سلیمانی اراک با 50 درصد پیشرفت فیزیکی وجود دارد و 2 ماه فرصت باقی است تا متقاضیان پول مورد نظر را برای تکمیل واریز کنند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی هم در این نشست گفت: پروژه 934 واحدی شرکت پیمانکاری «آرش آرمه» اراک در 31 خردادماه به متقاضیان تحویل می‌شود و تحویل موقت برای پروژه‌های نارنجستان و آرش آرمه در دستور کار است.
«عباس یوسف‌زاده » افزود: میانگین پیشرفت فیزیکی سه طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان ساوه 92 درصد است.
وی بیان کرد: تحویل موقت 128 واحد مسکونی اقدام ملی در ساوه در دستور کار است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی اضافه کرد: 144 واحد از 448 واحد تحویل موقت انجام شده و در سایت دیگر هم، 89 واحد آماده تحویل موقت است و بقیه 260 واحد، خردادماه تحویل می‌شود.

  لینک
https://www.sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/81557