شناسه خبر:17063
1398/11/14 08:47:08

سپهرغرب، گروه خبر: به همت واحد موسیقی حوزه هنری همدان، نخستین کارگاه تخصصی نوازندگی سه تار با تدریس استاد «بهداد بابایی»، 17 بهمن‌ماه در آموزشگاه موسیقی رودکی همدان برگزار می‌شود.

مسؤول واحد موسیقی و سرود حوزه هنری استان همدان با بیان اینکه این دوره به شکل کاملاً علمی و تخصصی برگزار می‌شود، گفت: این کارگاه تخصصی در دو سطح متوسط و عالی برگزار خواهد شد و آموزش مطالب فنی چون ردیف، فن و اصول نوازندگی در دستور کار قرار دارد.

جلال‌الدین سروش با اشاره به اینکه بهداد بابایی هم‌اکنون، عضو هیئت‌مدیره خانه موسیقی ایران است، تصریح کرد: وی دانش‌آموخته مقطع ارشد رشته موسیقی و مدرس دانشگاه هنر است و فعالیت‌هایی چون آهنگ‌سازی، عضویت در گروه موسیقی عارف به سرپرستی استاد پرویز مشکاتیان، بهره‌گیری از اساتیدی چون محمدرضا درویشی و داریوش پیرنیاکان، تولید آلبوم موسیقی «جوی نقره مهتاب»، بداهه‌خوانی و بداهه‌نوازی به همراه ایرج بسطامی را در کارنامه خود دارد.

مسؤول واحد موسیقی و سرود حوزه هنری استان همدان آموزش به شیوه علمی و تخصصی در موسیقی را بسیار حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: هدف ما، ایجاد تحول علمی در عرصه موسیقی استان است و با دعوت از اساتید مجرب و متخصص کشوری، همچنین برگزاری شب‌های آواز هگمتانه و دوره‌های علمی مختلف در رشته‌های گوناگون موسیقی، گام‌هایی را در جهت تحقق این امر برداشته‌است.

این کارگاه تخصصی 17 آبان‌ماه با همکاری آموزشگاه موسیقی رودکی برگزار می‌شود.

شناسه خبر 17063