شناسه خبر:29353
1399/7/7 18:40:48

نماینده سازمان هنری رسانه‌ای اوج در استان همدان از برگزاری مراسم «شب خاطره» به‌مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در باغ‌موزه همدان خبر داد‌.

رضا ینگجه از برگزاری مراسم «شب خاطره» به‌مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در باغ‌موزه همدان خبر داد و اظهار کرد: این مراسم امروز (هشتم مهرماه) هم‌زمان با نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

وی با بیان آنکه همراه با این مراسم اکران فیلم سینمایی «آبادان یازده 60» دارنده سیمرغ طلایی مقاومت در جشنواره سی‌وهشتم فجر را خواهیم داشت، گفت: اجرای نقالی، مداحی و روایتگری دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های درنظر گرفته‌شده در این مراسم خواهد بود.

نماینده سازمان هنری رسانه‌ای اوج در استان همدان خاطرنشان کرد: مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به همت شهرداری، شورای شهر، باشگاه رشد جوان اوج، جامعه ایمانی مشعر، سپاه ناحیه و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: فیلم سینمایی «آبادان یازده 60» به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه‌کنندگی حسن کلامی از چهارشنبه 26 شهریورماه در سینماهای سراسر کشور آغاز شده است.

ینگجه با اشاره به اینکه علیرضا کمالی، حسن معجونی، ویدا جوان، شبنم گودرزی، حمیدرضا محمدی و نادر سلیمانی در این فیلم سینمایی ایفای نقش می‌کنند، بیان کرد: این فیلم اثری متفاوت در حوزه دفاع مقدس است که به شروع جنگ ایران و عراق می‌پردازد و تازه‌ترین محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج به‌شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: این فیلم سینمایی موفق به دریافت سیمرغ طلایی مقاومت در جشنواره سی‌وهشتم فجر و همچنین در میان پنج فیلم، برتر ازنظر تماشاگران در این دوره از جشنواره شد.

شناسه خبر 29353