شناسه خبر:46333
1400/7/3 09:57:17

سپهرغرب، گروه ورزشی: مسئول آکادمی آموزش هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان گفت: تشکیل و برگزاری فعالیت‌ها و دوره‌های آموزشی ورزشی در استان منوط به خروج از وضعیت قرمز کرونایی است.

علیرضا نوروزی اظهار کرد: هم اینک در چندین رشته مربیگری، تئوری مربیگری و نیز کارگاه‌های ورزشی نام‌نویسی صورت گرفته اما مجوز برگزاری دوره نداریم.

وی بیان کرد: دلیل این عدم فعالیت نیز قرار گرفتن استان همدان در وضعیت قرمز کرونایی است که امکان برگزاری دوره حضوری را نمی‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: صدور مجوز از سوی فدراسیون ورزش‌های همگانی همدان برای برگزاری دوره‌های مربیگری نیز براساس رنگ‌بندی کرونایی صورت می‌گیرد و انجام آن در وضعت قرمز ممنوع است.

مسئول آکادمی آموزش هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان یادآور شد: به محض تغییر رنگ‌بندی استان همدان و خروج از وضعیت قرمز نسبت به برگزاری دوره‌های مربیگری اقدام خواهیم کرد.

نوروزی افزود: خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از دوره‌های آموزشی این هیئت شده است و متقاضیان بی‌صبرانه منتظر شروع کلاس‌ها هستند.

وی اضافه کرد: این استان رکورددار برگزاری دوره‌های مربیگری و کارگاه‌های دانش افزایی رشته‌های زیرمجموعه ورزش همگانی کشور است.

سال گذشته بیش از 20 دوره آموزشی به‌صورت آنلاین و حضوری توسط هیئت ورزش‌های همگانی همدان برگزار شد.

 

شناسه خبر 46333