شناسه خبر:48828
1400/9/3 09:44:50
به همت روزنامه سپهرغرب در شهرستان نهاوند صورت می‌گیرد؛

برگزاری دومین دوره مسابقات جام شهدای رسانه استان همدان

سپهرغرب، گروه خبر: دومین دوره مسابقات جام شهدای رسانه استان با حمایت روزنامه سپهرغرب در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

مسئول بسیج رسانه نهاوند گفت: با کمک اداره کل ورزش و جوانان، بسیج رسانه، روزنامه سپهرغرب و سایر نشریات و خبرگزاری‌ها، مجتمع فرهنگی ورزشی مهندس علیمرادیان و هیئت‌های ورزشی فوتبال و دوومیدانی، دومین دوره مسابقات فرهنگی و ورزشی جام شهدای رسانه استان همدان به میزبانی نهاوند برگزار می‌شود.

علی سهرابی افزود: این مسابقات باعنوان گرامیداشت شهدای رسانه استان همدان یادبود شهدای رسانه شهیدان الله مرادنادری و رضا سوری و با حضور تیم‌های دوومیدانی نوجوانان استان و چهار تیم فوتبال لیگ برتری نوجوانان استان به میزبانی مجتمع فرهنگی ورزش علیمرادیان به مدت دو روز در 5 و 6 آذرماه برگزار می‌شود.

سهرابی با اشاره به اینکه دو شهید رسانه شهرستان نهاوند یعنی شهید الله مراد نادری و شهید رضا سوری هر دو از فوتبالیست‌های شهید این شهرستان هستند، اظهار کرد: همچنان که رئیس فدراسیون فوتبال چندی پیش اشاره کردند زنده نگه داشتن یاد شهدای ورزشکار به خصوص فوتبالیست و رسانه یکی از برنامه‌های این فدراسیون به عنوان معرفی الگوی اخلاقی به جوانان فوتبالیست و نسل امروز است.

مسئول بسیج رسانه نهاوند افزود: هدف از برگزاری این جام نیز معرفی هرچه بهتر شهدای رسانه در استان همدان به جامعه ورزشی و رسانه است؛ برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر دومین دوره این مسابقات نیازمند حمایت مالی و فرهنگی دستگاه‌های اجرایی مانند اداره ورزش و جوانان، بنیاد شهید و امور ایثارگران هستیم.

وی ابراز کرد: در پایان این مسابقات از تیم‌ها و نفرات برتر با اهدای جوایز و حکم قهرمانی تقدیر می‌شود؛ همچنین در حاشیه این مسابقات ضمن دعوت از دو خانواده شهید رسانه نهاوند، از آنان از طرف روزنامه سپهرغرب تقدیر می‌شود.

شناسه خبر 48828