شناسه خبر:50676
1400/10/14 09:57:33

رئیس مرکز ارتباطات، امور مجلس و استان‌های سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با اشاره به توزیع هوشمند میوه شب عید گفت: مقرر شده که برای توزیع مناسب میوه شب عید سیب و پرتقال با قیمت مصوب به‌صورت هوشمند در سامانه‌های توزیع هوشمند عرضه شود.

علیرضا جاویدعربشاهی در واکنش به ایجاد وقفه در توزیع برنج‌های وارداتی در سامانه بازرگام اظهار کرد: ارائه خدمات توزیع هوشمند کالاهای اساسی تداوم خواهد داشت و به‌صورت مستمر توزیع می‌شود.
وی افزود: شرکت بازرگانی دولتی ایران به‌صورت مستمر برنج هندی، پاکستانی و تایلندی را در اختیار سامانه‌های توزیع اینترنتی قرار می‌دهد و ایجاد هرگونه وقفه موقتی است و خوشبختانه مسئله‌ای در حوزه تأمین اقلام اساسی نداریم.
رئیس مرکز ارتباطات، امور مجلس و استان‌های سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران ادامه داد: دلیل ایجاد وقفه در توزیع برخی از اقلام در بعضی از ساعات روز، افزایش تقاضا در استان‌ها است که با توجه به لزوم تحویل مناسب اقلام درب منازل، سامانه‌ها بعضاً به‌طور موقت آن محصول را ناموجود می‌کنند تا به سرعت تأمین شود.
جاویدعربشاهی با اشاره به توزیع هوشمند میوه شب عید تصریح کرد: مقرر شده که برای توزیع مناسب میوه شب عید نیز سیب و پرتقال با قیمت مصوب به‌صورت هوشمند در سامانه‌های توزیع هوشمند عرضه شود.
وی گفت:حدود 50 پلتفرم جدید برای توزیع کالاهای اساسی با قیمت مصوب و تحویل 24 ساعته اعلام آمادگی کرده اند که در حال بررسی ظرفیت‌ها و انعقاد قرارداد با پلتفرم‌ها هستیم که تا قبل از توزیع اقلام شب عید در شبکه توزیع هوشمند قرار گیرند.
بنابراین گزارش ساعاتی بعد از مصاحبه با این مقام مسئول و قبل از انتشار خبر فروشگاه اینترنتی بازرگام توزیع هوشمند برنج‌های هندی و پاکستانی را به قیمت مصوب 18 هزار و 500 تومان و 20 هزار و 500 تومان دوباره آغاز کرد.

شناسه خبر 50676