شناسه خبر:82049
1403/2/12 15:01:26

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با اشاره به برداشتن گام بلند منطقه همدان در مبارزه با قاچاق سوخت، گفت: با عزمی راسخ متعهد به صیانت از سرمایه‌های ملی هستیم.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی ابراز کرد: از ابتدای اردیبهشت‌ماه 1403 در راستای اصلاح الگوی توزیع مبتنی بر تشخیص نیاز واقعی مصرف‌کنندگان نفتگاز بخش صنعت و کشاورزی و جلوگیری از قاچاق سوخت تیم‌های تخصصی کارشناسی تشکیل شد.

وی افزود: زیان غیر قابل جبران اقتصادی به دارایی‌های ملی از طریق قاچاق سوخت که اختلاف قیمت داخل و خارج از کشور آن اصلی‌ترین دلیل این پدیده ویرانگر است، وارد می‌شود.

روستایی با بیان اینکه منطقه همدان گام بلندی در راستای مبارزه با قاچاق سوخت برداشته، تأکید کرد: تیم‌های کارشناسی منطقه با مراجعه به نواحی و بازنگری دقیق سهمیه‌های تأییدشده، هرگونه مغایرت و عدم انطباقی را رصد می‌کنند و مورد بررسی مجدد قرار می‌دهند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان خاطرنشان کرد: بدون تردید با تعامل و همکاری با دستگاه‌های اجرایی و نظارتی استان، سوخت را از دسترس سوداگران قاچاقچی خارج کرده و در اختیار تولیدکنندگان حقیقی کالا و خدمات قرار خواهیم داد.

شناسه خبر 82049