کد خبر : 28999
تاریخ : 1399/7/1
گروه خبری : ورزشی

معرفی برترین‌ها مسابقات پرش با اسب قهرمانی همدان

مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان همدان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان همدان سال 1399 مطابق تقویم ورزشی هیئت سوارکاری استان همدان و مقررات ملی پرش با اسب فدراسیون سوارکاری طی روزهای 26 و 28 شهریورماه در رده B1 گروه سنی بزرگ‌سالان، رده سنی زیر 18 سال، گروه مالکین و رده اسب‌های زائیچه ایران و با حضور 22 سوارکار از باشگاه‌های سوارکاری اکباتان، اویسینا، ایثار، خوشه طلایی، شبدیز، کوثر و به میزبانی باشگاه ورزشی سوارکاری آذرخش و با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار برگزار و با معرفی نفرات برتر در هر رده به پایان رسید.

در پایان سه دور مسابقه و پرش اسب‌ها و سوارکاران رده B1 گروه سنی بزرگ‌سالان قهرمان استان در سال 1399 مهدی حمزه‌ای با اسب زاریتا از باشگاه سوارکاری کوثر شد، محسن حدادیان از آذرخش نایب‌قهرمان و علیرضا بختیاری از اویسینا مقام سوم را کسب کردند.

در رده سنی زیر 18 سال و با دو دور رقابت سوارکاران فرزاد سهیل‌قاسمی با اسب سینتیا از خوشه طلایی مقام قهرمانی را کسب کرد و ثنا شوشتری از باشگاه سوارکاری اکباتان دوم شد.

در گروه مالکین قهرمان استان در سال 1399 آرمین احمدی‌ثابت با اسب فرح دونا از باشگاه سوارکاری آذرخش شد و مقام‌های دوم و سوم برای حسین قاسمی و آرش کریمی از باشگاه سوارکاری ایثار بود.

و در رده اسب‌های زائیچه ایران نیز مهدی صمدی با اسب ویکتوریا از باشگاه سوارکاری ایثار قهرمان استان در این رده و مهرداد سهیل‌قاسمی از خوشه طلایی و محسن حدادیان از آذرخش دوم و سوم شدند.

سرداور و ناظر فنی مسابقات مهدی امیدمهر، داور درجه یک ملی علیرضا خسروی و خانم نفیسه بختیاری داور و مهیار کسایی نیز سرکلانتر رویداد بودند؛ ضمن اینکه طراح مسیر رویداد سیدوحید برقعی و دستیاران مهدی نوروزی و آرینا خسروی، کادر برگزاری را تشکیل می‌دادند.

در جریان برگزاری این رویداد مدیریت و عوامل اجرایی باشگاه سوارکاری آذرخش همکاری نزدیک و مؤثری را داشتند و همچنان این مسابقات امسال در شرایطی برگزار شد که شیوع ویروس کووید 19 و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جریان مسابقه، غیبت تعدادی از چهره‌های همکار را تحت‌الشعاع قرار داده بود.

جوایز نفرات برتر نیز با حضور رئیس و نایب‎رئیس هیئت ورزشی سوارکاری استان همدان و تعدادی از پیشکسوتان و خانواده قهرمانان اهدا شد.

  لینک
https://www.sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/28999