شناسه خبر:28999
1399/7/1 19:06:54

مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان همدان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان همدان سال 1399 مطابق تقویم ورزشی هیئت سوارکاری استان همدان و مقررات ملی پرش با اسب فدراسیون سوارکاری طی روزهای 26 و 28 شهریورماه در رده B1 گروه سنی بزرگ‌سالان، رده سنی زیر 18 سال، گروه مالکین و رده اسب‌های زائیچه ایران و با حضور 22 سوارکار از باشگاه‌های سوارکاری اکباتان، اویسینا، ایثار، خوشه طلایی، شبدیز، کوثر و به میزبانی باشگاه ورزشی سوارکاری آذرخش و با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار برگزار و با معرفی نفرات برتر در هر رده به پایان رسید.

در پایان سه دور مسابقه و پرش اسب‌ها و سوارکاران رده B1 گروه سنی بزرگ‌سالان قهرمان استان در سال 1399 مهدی حمزه‌ای با اسب زاریتا از باشگاه سوارکاری کوثر شد، محسن حدادیان از آذرخش نایب‌قهرمان و علیرضا بختیاری از اویسینا مقام سوم را کسب کردند.

در رده سنی زیر 18 سال و با دو دور رقابت سوارکاران فرزاد سهیل‌قاسمی با اسب سینتیا از خوشه طلایی مقام قهرمانی را کسب کرد و ثنا شوشتری از باشگاه سوارکاری اکباتان دوم شد.

در گروه مالکین قهرمان استان در سال 1399 آرمین احمدی‌ثابت با اسب فرح دونا از باشگاه سوارکاری آذرخش شد و مقام‌های دوم و سوم برای حسین قاسمی و آرش کریمی از باشگاه سوارکاری ایثار بود.

و در رده اسب‌های زائیچه ایران نیز مهدی صمدی با اسب ویکتوریا از باشگاه سوارکاری ایثار قهرمان استان در این رده و مهرداد سهیل‌قاسمی از خوشه طلایی و محسن حدادیان از آذرخش دوم و سوم شدند.

سرداور و ناظر فنی مسابقات مهدی امیدمهر، داور درجه یک ملی علیرضا خسروی و خانم نفیسه بختیاری داور و مهیار کسایی نیز سرکلانتر رویداد بودند؛ ضمن اینکه طراح مسیر رویداد سیدوحید برقعی و دستیاران مهدی نوروزی و آرینا خسروی، کادر برگزاری را تشکیل می‌دادند.

در جریان برگزاری این رویداد مدیریت و عوامل اجرایی باشگاه سوارکاری آذرخش همکاری نزدیک و مؤثری را داشتند و همچنان این مسابقات امسال در شرایطی برگزار شد که شیوع ویروس کووید 19 و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جریان مسابقه، غیبت تعدادی از چهره‌های همکار را تحت‌الشعاع قرار داده بود.

جوایز نفرات برتر نیز با حضور رئیس و نایب‎رئیس هیئت ورزشی سوارکاری استان همدان و تعدادی از پیشکسوتان و خانواده قهرمانان اهدا شد.

شناسه خبر 28999