کد خبر : 50947
تاریخ : 1400/10/21
گروه خبری : استان‌ها

هوشمندسازی توزیع کالاهای اساسی در همدان

ظاهر پورمجاهد صبح روز گذشته در هشتمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی که به‌صورت وبینار با حضور ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی و سایر اعضای قرارگاه استانی برگزار شد، اظهار کرد: در راستای اصلاح نظام یارانه‌ها، همفکری و هماهنگی‌های لازم با فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، سازمان‌های متولی، نخبگان و گروه‌های مرجع جامعه انجام شده است.

وی با بیان اینکه در زمینه ذخیره‌سازی هماهنگی‌های لازم با تشکل‌های بخش کشاورزی، اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها صورت گرفته است، گفت: برنامه‌ریزی و اقدامات لازم با سیستم بانکی و مؤسسات مالی برای تأمین مالی طرح‌ها در استان انجام شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با اشاره به اینکه نگاه ما به ساختار تأمین مالی خوشبینانه است و نیاز به بحث‌های کارشناسی، تقویت و اصلاح دارد، افزود: با توجه به نیازهای مواد اولیه و نهاده‌های دامی، ضرورت دارد در زمینه تأمین ارز نیمایی به میزان کافی اقدام جدی شود.

وی با بیان اینکه ارتباط و دسترسی به سامانه‌های جامع تجارت و جامع انبارها در شرایط کنونی ضروری است، ابراز کرد: سازمان‌های جهاد کشاورزی و صمت هماهنگی و ارتباط بیشتری داشته باشند.

پورمجاهد با اشاره به اینکه سامانه بازرگانی و بازار باید تقویت و بارگذاری مرغداران به‌موقع انجام شود، خواستار توجه به این مهم شد.

  لینک
https://www.sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/50947