کد خبر : 57297
تاریخ : 1401/4/12
گروه خبری : جامعه

درمانگاه دندانپزشکی شهید ایازی در سرپل‌ ذهاب افتتاح شد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در حاشیه افتتاح درمانگاه تخصصی دندانپزشکی «شهید ایازی» گفت: این درمانگاه با 40 میلیارد ریال اعتبار در قالب طرح تجهیزات پزشکی و نوسازی ساختمان با مشارکت مؤسسه درمان استان و خیرین نیکوکار افتتاح شد و به بهره‌برداری رسیده است.

سرهنگ پاسدار «سعید بهشتی‌راد» افزود: در سرپل ذهاب درمانگاهی به‌نام شهید دکتر ایازی که خانواده معظم ایشان در تکمیل این درمانگاه نقش داشتند، به همت بسیج، سپاه ناحیه سرپل ذهاب و مؤسسه تأمین درمان بسیجیان استان کرمانشاه افتتاح شد.

وی اظهار کرد: از اهداف متعالی سپاه پاسداران و بسیج خدمت به مردم است که در این راستا مردم این شهرستان در دوران دفاع مقدس و در دوران زلزله زحمات بسیاری متحمل شدند؛ ازاین‌رو امید است این خدمت مبارک باشد تا بتواند قدری از آلام مردم عزیزمان را تسکین دهد.

این مقام مسئول گفت: به همت مسئولان شهرستان قرار شد تا با اختصاص یک زمین به سپاه و مؤسسه تأمین درمان شاهد احداث و افتتاح یک درمانگاه در شهرستان برای خدمت به مردم باشیم.

مسئول مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور نیز ابراز کرد: فلسفه وجودی بنیاد تعاون ارائه خدمت به بسیجیان است و در بحران‌های اجتماعی این بسیجیان هستند که کمک می‌کنند.

«عیسی مالمیر» با بیان اینکه در زمان بحران و غیر بحران اثربخشی حوزه سلامت مهم است، گفت: مقرر شده در همه نواحی کل کشور در سند اعتلای 10 ساله بسیج یک درمانگاه ایجاد شود و در این راستا در سه دهه از سال 75 تا سال 95، تعداد 48 درمانگاه احداث شده و از سال 98 تا 1400 توانستیم 50 درمانگاه ایجاد کنیم و در حوزه سلامت تحولی عظیم رخ داده است.

وی اظهار کرد: در این درمانگاه چهار دستگاه یونیت، اتوکلاو، دستگاه گرافی دندان و تجهیزات تخصصی وجود دارد که به مردم شهرستان خدمات دندانپزشکی ارائه می‌دهد.

امام‌جمعه سرپل ذهاب نیز گفت: این اقدام ارزنده سپاه پاسداران در کنار صدها خدمات مهم دیگر بسیار با ارزش است و رضایت مردم را در پی خواهد داشت.

حجت‌الاسلام «جواد فاطمی‌نسب» اظهار کرد: کار سپاه از بدو تأسیس تا به امروز گره‌گشایی از کار مردم است و منشأ خیر و برکت بوده و با این اقدام امید مضاعف‌تری در دل مردم ایجاد خواهد شد.

وی در پایان اشاره کرد: بحث سونوگرافی خواهران در شهرستان یکی از موارد و دغدغه‌ها است و با توجه به کثرت جمعیت و مراجعه از دیگر شهرستان‌های هم‌جوار، نیاز ضروری و اولیه بیماران است که باید به آن توجه کنیم.

فرماندار سرپل ذهاب نیز گفت: تفکر سپاه پاسداران و بسیج در شکل‌گیری انقلاب و در دوران دفاع مقدس و بعد از آن یک تفکر حفاظت و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن است.

«صدرالله بابلی» افزود: هرجا نام بسیج و سپاه است، شاهد خدمات شایسته و قابل تحسین هستیم و همواره مدافع نظام و پیرو خط امام راحل و ولایت فقیه هستند؛ امروز خدمات سپاه اقدامات مختلف در بُعد اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و عمران و آبادانی مشهود است.

وی یادآور شد: در عرصه‌های مختلف زلزله، سیل، کرونا و محرومیت‌زدایی سپاه و بسیج خط مقدم هستند و این تفکر بسیجی ماندگار و ارزشمند است و با فرماندهی رهبر معظم انقلاب جهان را درنوردیده و این یک افتخار بزرگ است.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار نفر جمعیت دارد.

  لینک
https://www.sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/57297