کد خبر : 57608
تاریخ : 1401/4/22
گروه خبری : جامعه

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر همدان خبر داد:

راه‌اندازی پویش تخفیف اجاره‌بهای منازل مسکونی در همدان

سعید نظری سه‌شنبه در جلسه پویش تخفیف اجاره‌بهای منازل که در اتاق اصناف همدان برگزار شد، گفت: با توجه به نرخ بالای منازل و آپارتمان‌های مسکونی در شهر همدان، از مالکان شریف منازل مسکونی دعوت می‌شود همانند سال‌های گذشته که به‌دلیل شیوع کرونا برای اجاره‌بهای املاک خود با مستأجران همکاری و مساعدت کردند، این‌بار نیز در پویش مردمی تخفیف اجاره‌بهای واحدهای مسکونی مشارکت کنند.

وی افزود: در پویش تخفیف اجاره‌بهای منازل که خود مصداق عمل خیر است، مشکل مسکن بخشی از جامعه که به‌دلیل مشکلات اقتصادی توانایی کافی برای پرداخت اجاره‌بها ندارند، تاحدودی برطرف شده و شادی و آرامش را به خانواده‌های این عزیزان هدیه می‌دهیم.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر همدان تصریح کرد: مالکان اماکن مسکونی که همواره در کارهای خیر و خداپسندانه مشارکت پُررنگ دارند، این‌بار نیز در رابطه با اجاره‌بهای منازل مسکونی، یاری‌گر شهروندان مستأجر خود خواهند بود.

نظری بیان کرد: تخفیف یا بخشش اجاره‌بها از سوی مالکان که یک حرکت انسانی قلمداد می‌شود، باعث این بوده که مقدار زیادی از دغدغه و فشار مالی مستأجران کم شود و همچنین الگویی مناسب برای دیگر مالکان منازل برای این اقدام حسنه باشد.

 

  لینک
https://www.sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/57608