شناسه خبر:57608
1401/4/22 08:57:52
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر همدان خبر داد:

راه‌اندازی پویش تخفیف اجاره‌بهای منازل مسکونی در همدان

سپهرغرب، گروه خبر: نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر همدان از راه‌اندازی پویش تخفیف اجاره‌بهای منازل مسکونی در همدان خبر داد.

سعید نظری سه‌شنبه در جلسه پویش تخفیف اجاره‌بهای منازل که در اتاق اصناف همدان برگزار شد، گفت: با توجه به نرخ بالای منازل و آپارتمان‌های مسکونی در شهر همدان، از مالکان شریف منازل مسکونی دعوت می‌شود همانند سال‌های گذشته که به‌دلیل شیوع کرونا برای اجاره‌بهای املاک خود با مستأجران همکاری و مساعدت کردند، این‌بار نیز در پویش مردمی تخفیف اجاره‌بهای واحدهای مسکونی مشارکت کنند.

وی افزود: در پویش تخفیف اجاره‌بهای منازل که خود مصداق عمل خیر است، مشکل مسکن بخشی از جامعه که به‌دلیل مشکلات اقتصادی توانایی کافی برای پرداخت اجاره‌بها ندارند، تاحدودی برطرف شده و شادی و آرامش را به خانواده‌های این عزیزان هدیه می‌دهیم.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر همدان تصریح کرد: مالکان اماکن مسکونی که همواره در کارهای خیر و خداپسندانه مشارکت پُررنگ دارند، این‌بار نیز در رابطه با اجاره‌بهای منازل مسکونی، یاری‌گر شهروندان مستأجر خود خواهند بود.

نظری بیان کرد: تخفیف یا بخشش اجاره‌بها از سوی مالکان که یک حرکت انسانی قلمداد می‌شود، باعث این بوده که مقدار زیادی از دغدغه و فشار مالی مستأجران کم شود و همچنین الگویی مناسب برای دیگر مالکان منازل برای این اقدام حسنه باشد.

 

شناسه خبر 57608