کد خبر : 62646
تاریخ : 1401/8/26
گروه خبری : سلامت

آغاز اعطای تسهیلات به زوجین نابارور در اسدآباد

حامد صفاری از اقدامات صورت‌گرفته در جهت رفع مشکل کمبود متخصص ارتوپدی در اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: برای نخستین‌بار و در اقدامی بی‌سابقه، درحال حاضر سه متخصص ارتوپدی در کلینیک تخصصی بیمارستان حضرت قائم (عج) درحال ارائه خدمات درمانی هستند.
وی بیان کرد: این مهم با حمایت‌های مسئولان صورت گرفته و تلاش داریم تعدادی متخصص جدید را هم آذرماه سال جاری به مجموعه اضافه کنیم.
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد در ادامه به آغاز اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به بیماران خاص و زوجین نابارور شهرستان اشاره کرد و گفت: این تسهیلات در راستای حمایت مالی از بیماران خاص و صعب‌العلاج شهرستان اسدآباد به همشهریان مبتلا به هموفیلی، تالاسمی ماژور، اوتیسم، بال پروانه‌ای، CF، ام‌اس، SMA، دیالیز، پیوندی، انواع سرطان‌های درحال درمان و نیز زوجین نابارور درحال درمان اعطا می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: به این افراد با دریافت معرفی‌نامه از دانشکده علوم پزشکی به بانک عامل، تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ 500 میلیون ریال اعطا می‌شود.
صفاری ابراز کرد: افراد برای کسب اطلاعات بیشتر به واحد بیماران خاص معاونت درمان به آدرس اسدآباد، میدان امام (ره)، طبقه همکف، ساختمان ستاد مرکزی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد مراجعه کنند.

  لینک
https://www.sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/62646