شناسه خبر:62646
1401/8/26 08:51:29

سپهرغرب، گروه خبر: معاون درمان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد از آغاز اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به بیماران خاص و زوجین نابارور این شهرستان خبر داد.

حامد صفاری از اقدامات صورت‌گرفته در جهت رفع مشکل کمبود متخصص ارتوپدی در اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: برای نخستین‌بار و در اقدامی بی‌سابقه، درحال حاضر سه متخصص ارتوپدی در کلینیک تخصصی بیمارستان حضرت قائم (عج) درحال ارائه خدمات درمانی هستند.
وی بیان کرد: این مهم با حمایت‌های مسئولان صورت گرفته و تلاش داریم تعدادی متخصص جدید را هم آذرماه سال جاری به مجموعه اضافه کنیم.
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد در ادامه به آغاز اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به بیماران خاص و زوجین نابارور شهرستان اشاره کرد و گفت: این تسهیلات در راستای حمایت مالی از بیماران خاص و صعب‌العلاج شهرستان اسدآباد به همشهریان مبتلا به هموفیلی، تالاسمی ماژور، اوتیسم، بال پروانه‌ای، CF، ام‌اس، SMA، دیالیز، پیوندی، انواع سرطان‌های درحال درمان و نیز زوجین نابارور درحال درمان اعطا می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: به این افراد با دریافت معرفی‌نامه از دانشکده علوم پزشکی به بانک عامل، تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ 500 میلیون ریال اعطا می‌شود.
صفاری ابراز کرد: افراد برای کسب اطلاعات بیشتر به واحد بیماران خاص معاونت درمان به آدرس اسدآباد، میدان امام (ره)، طبقه همکف، ساختمان ستاد مرکزی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد مراجعه کنند.

شناسه خبر 62646