کد خبر : 68939
تاریخ : 1402/2/21
گروه خبری : فرهنگی

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان:

296 هنرجو در دوره آموزش رایگان هنر شرکت کردند

هادی فیض‌منش صبح‌ روز گذشته در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور 296 هنرجو از شهرستان‌‎های استان در سومین دوره آموزش رایگان هنر، اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آموزش هنر برای همه (طرح گسترش عدالت آموزش‌های فرهنگی و هنری) را از سال گذشته در کشور آغاز کرده است.
وی افزود: این طرح با رویکرد دستیابی به هدف توسعه اقتصاد هنر و کسب‌وکارهای فرهنگی و هنری و صیانت از هنرهای ملی، بومی و محلی اجرا می‌شود.
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه سومین دوره این طرح از دی‌ماه تا پایان اسفندماه گذشته در همدان برگزار شد، گفت: سامن از توابع شهرستان ملایر و شهرستان‌های درگزین، کبودراهنگ و فامنین در این دوره مشارکت کردند.
وی خاطرنشان کرد: در این دوره آموزش‌ها در 12 رشته ازجمله خوشنویسی، گویندگی و فن بیان، عکاسی، نمایشنامه‌نویسی، طراحی مد و لباس، نوازندگی ساز ایرانی و محلی و طراحی و ساخت عروسک برگزار شد.
فیض‌منش هزینه دوره آموزشی را حدود 100 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این دوره‌ها به‌صورت کاملاً رایگان برگزار شده و در پایان دوره به شرکت‌کنندگان گواهی مهارت‌آموزی اعطا شد.

  لینک
https://www.sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/68939