کد خبر : 73090
تاریخ : 1402/6/8
گروه خبری : جامعه

تعویض بیش از 4800 کنتور آب در همدان

فرهاد بختیاری‌فر روز گذشته با اشاره به برخی اقدامات انجام‌شده درخصوص پیشگیری از هدررفت منابع آب در سال جاری اظهار کرد: یکی از اقداماتی که همواره در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارد، تعویض، بازسازی و استانداردسازی تأسیسات فرسوده و معیوب آبی است.وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تعویض دو هزار و 293 دستگاه کنتور معیوب مشترکین در بخش شهری و دو هزار و 583 دستگاه کنتور معیوب مشترکین در بخش روستایی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان به اصلاح و بازسازی 146 فقره انشعاب آب مشترکین در بخش شهری اشاره کرد و گفت: در راستای جلوگیری از هدررفت منابع آبی 327 کیلومتر شبکه توزیع آب و 49 هزار و 940 فقره انشعاب آب در بخش شهری و روستایی نشت‌یابی شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب و نصب انشعابات جدید اشاره کرد و افزود: بر همین اساس اصلاح و توسعه 10 کیلومتر شبکه توزیع آب در بخش شهری، سه کیلومتر در بخش روستایی و نصب هفت هزار و 923 رشته انشعاب جدید آب برای مشترکین شهری و روستایی عملیاتی شده است.

بختیاری‌فر با تأکید بر اینکه حفظ منابع آبی موجود در اولویت اقدامات این شرکت قرار دارد، بیان کرد: به همین منظور از ابتدای سال جاری 250 رشته انشعاب آب غیر مجاز شناسایی شده‌ که برخی از انشعابات قطع و یا تبدیل به انشعاب مجاز در بخش شهری شده‌ است.

  لینک
https://www.sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/73090