کد خبر : 78826
تاریخ : 1402/11/7
گروه خبری : تعاون و اشتغال

گره‌گشایی از مشکلات مردم مهم‌ترین هدف اداره‌کل کار کردستان است

فرزاد پیشکاری در جلسه شورای اداری اداره‌کل کار کردستان، بی‌تفاوتی نسبت به مسائل اداری را از آسیب‌های مهم کارکنان در ادارات ارزیابی و هدف از این جلسات را بیان مشکلات و معضلات حوزه‌های مختلف اداره کل عنوان کرد.

وی از معاونان و رؤسای ادارات شهرستان‌های تابعه خواست با تلاش شبانه‌روزی زمینه رضایتمندی جامعه را فراهم نموده و نسبت به تحقق اهداف وزارت کار کوشا باشند.

وی با بیان اینکه راهبرد و سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم اشتغال، مسکن، جوانی جمعیت و جهاد تبیین است، به رسالت خطیر روسای ادارات شهرستان‌های تابعه در برآوردن انتظارات دولت مردمی اشاره کرد و از آنان خواست در مسئله جهاد تبیین، بیان حقایق و آگاهی‌بخشی، موجبات امیدآفرینی را در جامعه فراهم کرده و با تلاش شبانه‌روزی و جهادی به پیشبرد اهداف سازمانی کمک کرده و خدمتگزار مردم باشند.

این مسئول با بیان اینکه از مهم‌ترین رویکردهای دولت مردمی سیزدهم، تکریم ارباب رجوع و تسریع در انجام امورات شهروندان است، بر برخورد مناسب با مراجعینی که ادارات کار را مأمن و پناهگاه خود می‌دانند، تأکید کرد.

پیشکاری همچنین از معاونان و روسای ادارات شهرستان‌های تابعه خواست خدا را شاهد بر اعمال و رفتار خود بدانند و منشأ خیر و اثر برای جامعه و مخاطبان سازمانی باشند و خدمتگزاری به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی تأکید کرد: به ظرفیت‌های موجود، نقاط قوت و ضعف شهرستان‌ها مورد بررسی قرار گیرد و از ظرفیت‌های موجود اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هر شهرستان در راستای ایجاد اشتغال پایدار، جذب سرمایه‌گذار، تشکیل تعاونی‌های دانش‌بنیان و..‌. استفاده کرده و نیز تعامل با شرکای اجتماعی وزارت کار در دستور کار ادارات کار شهرستان‌ها قرار گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با اشاره به ارزیابی عملکرد اداره‌کل کار کردستان در بین سایر ادارات استانی و شهرستانی، با بیان اینکه همه ما یک خانواده و یک تیم هستیم و می‌بایست نسبت به ارتقای سطح خدمات و شاخص‌های تخصصی و عمومی این اداره کل نسبت به سایر ادارات، کوشا باشیم، از کسب رتبه‌های به‌دست آمده این اداره‌کل در بین ادارات استان و ادارات کار کل کشور، ابراز خرسندی کرد.

پیشکاری در پایان نقش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی را در جهاد تبیین، نقشی با اهمیت عنوان کرد و از روسای شهرستان‌های تابعه خواست در ارسال اخبار و رویدادهای مربوط به وزارت کار در شهرستان‌های خود کوشا بوده و با روابط عمومی اداره‌کل همکاری نزدیک داشته باشند.

  لینک
https://www.sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/78826