شناسه خبر:78826
1402/11/7 11:27:03

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: گره‌گشایی از مشکلات مردم و توجه به معیشت، اشتغال و مسکن جامعه از مهم‌ترین اهداف و سیاست‌های وزارت کار و این اداره‌کل است.

فرزاد پیشکاری در جلسه شورای اداری اداره‌کل کار کردستان، بی‌تفاوتی نسبت به مسائل اداری را از آسیب‌های مهم کارکنان در ادارات ارزیابی و هدف از این جلسات را بیان مشکلات و معضلات حوزه‌های مختلف اداره کل عنوان کرد.

وی از معاونان و رؤسای ادارات شهرستان‌های تابعه خواست با تلاش شبانه‌روزی زمینه رضایتمندی جامعه را فراهم نموده و نسبت به تحقق اهداف وزارت کار کوشا باشند.

وی با بیان اینکه راهبرد و سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم اشتغال، مسکن، جوانی جمعیت و جهاد تبیین است، به رسالت خطیر روسای ادارات شهرستان‌های تابعه در برآوردن انتظارات دولت مردمی اشاره کرد و از آنان خواست در مسئله جهاد تبیین، بیان حقایق و آگاهی‌بخشی، موجبات امیدآفرینی را در جامعه فراهم کرده و با تلاش شبانه‌روزی و جهادی به پیشبرد اهداف سازمانی کمک کرده و خدمتگزار مردم باشند.

این مسئول با بیان اینکه از مهم‌ترین رویکردهای دولت مردمی سیزدهم، تکریم ارباب رجوع و تسریع در انجام امورات شهروندان است، بر برخورد مناسب با مراجعینی که ادارات کار را مأمن و پناهگاه خود می‌دانند، تأکید کرد.

پیشکاری همچنین از معاونان و روسای ادارات شهرستان‌های تابعه خواست خدا را شاهد بر اعمال و رفتار خود بدانند و منشأ خیر و اثر برای جامعه و مخاطبان سازمانی باشند و خدمتگزاری به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی تأکید کرد: به ظرفیت‌های موجود، نقاط قوت و ضعف شهرستان‌ها مورد بررسی قرار گیرد و از ظرفیت‌های موجود اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هر شهرستان در راستای ایجاد اشتغال پایدار، جذب سرمایه‌گذار، تشکیل تعاونی‌های دانش‌بنیان و..‌. استفاده کرده و نیز تعامل با شرکای اجتماعی وزارت کار در دستور کار ادارات کار شهرستان‌ها قرار گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با اشاره به ارزیابی عملکرد اداره‌کل کار کردستان در بین سایر ادارات استانی و شهرستانی، با بیان اینکه همه ما یک خانواده و یک تیم هستیم و می‌بایست نسبت به ارتقای سطح خدمات و شاخص‌های تخصصی و عمومی این اداره کل نسبت به سایر ادارات، کوشا باشیم، از کسب رتبه‌های به‌دست آمده این اداره‌کل در بین ادارات استان و ادارات کار کل کشور، ابراز خرسندی کرد.

پیشکاری در پایان نقش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی را در جهاد تبیین، نقشی با اهمیت عنوان کرد و از روسای شهرستان‌های تابعه خواست در ارسال اخبار و رویدادهای مربوط به وزارت کار در شهرستان‌های خود کوشا بوده و با روابط عمومی اداره‌کل همکاری نزدیک داشته باشند.

شناسه خبر 78826