کد خبر : 78910
تاریخ : 1402/11/9
گروه خبری : راه و مسکن

استاندار همدان:

مسئله مسکن خبرنگاران در طرح نهضت ملی پیگیری شود

علیرضا قاسمی‌فرزاد روز یکشنبه در نشست صمیمی با اعضای هیئت‌مدیره جدید خانه مطبوعات استان همدان ابراز کرد: خبرنگارانی که شرایط لازم را دارند و فرم «ج» آن‌ها سبز است، می‌توانند در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کنند.

قاسمی‌فرزاد با تأکید بر لزوم حمایت از رسانه‌های استان، بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی و روابط‌عمومی‌هایی که از رسانه‌ها حمایت کنند، مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

وی تأکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی از خبرنگاران برای فعالیت در روابط‌عمومی‌ها استفاده کنند و از این ظرفیت بسیار خوب غافل نشوند.

استاندار همدان گفت: دستاوردها و کارنامه‌ نظام مقدس جمهوری‌اسلامی و دولت مردمی و انقلابی ایران قوی در راستای جهاد تبیین و امیدآفرینی در بین مردم اطلاع‌رسانی شود.

* نگاه دولت مردمی به اصحاب‌رسانه خوش‌بینانه است

وی افزود: نگاه دولت مردمی و انقلابی ایران قوی به اصحاب‌رسانه و خبرنگاران خوش‌بینانه و از روی اعتماد بوده و در استان همدان نیز به پیروی از دولت مردمی همین نگاه حاکم است.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه فرهنگ‌سازی مکارم اخلاق در جامعه مهم‌ترین رسالت اصحاب‌ رسانه است، اذعان کرد: اصحاب‌ رسانه و خبرنگاران پُل ارتباطی مردم شریف و مسئولان هستند و مشکلات، نیازها و چالش‌های جامعه را به مسئولان منتقل می‌کنند که در همین راستا انتظار داریم اقدامات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را نیز برای مردم تبیین کنند.

وی خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی درخصوص ازدواج، فرزندآوری، جوانی جمعیت و نیز آسیب‌های سالمندی جمعیت یکی دیگر از رسالت‌های مهم اصحاب‌ رسانه است.

استاندار همدان تصریح کرد: در استان همدان ظرفیت بسیار خوب و تکرارنشدنی از خبرنگاران وجود دارد که باید از این ظرفیت به بهترین شکل در راستای جهاد تبیین، آگاه‌سازی جامعه و بیان دستاوردهای نظام استفاده شود.

وی اظهار کرد: منافع ملی توسط خود مردم با مشارکت حداکثری در صحنه‌های سرنوشت‌ساز کشور همچون راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن و انتخابات تأمین می‌شود و استکبار جهانی به دنبال آسیب رساندن به ایران اسلامی است.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: خبرنگاران برنامه‌ها و افتتاح پروژه‌های دهه‌ مبارک فجر را به‌خوبی در بین مردم شریف استان منعکس کنند تا با هم‌افزایی اصحاب‌رسانه شاهد برگزاری راهپیمایی باشکوه‌تر از قبل در یوم‌الله 22 بهمن و حضور حداکثری مردم شریف در پای صندوق‌های رأی باشیم.

 

  لینک
https://www.sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/78910