شناسه خبر:78910
1402/11/9 10:48:13

استاندار همدان گفت: موضوع مسکن خبرنگاران واجد شرایط برای بهره‌مندی آنان از خدمات طرح نهضت ملی مسکن به‌طور جد باید پیگیری شود.

علیرضا قاسمی‌فرزاد روز یکشنبه در نشست صمیمی با اعضای هیئت‌مدیره جدید خانه مطبوعات استان همدان ابراز کرد: خبرنگارانی که شرایط لازم را دارند و فرم «ج» آن‌ها سبز است، می‌توانند در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کنند.

قاسمی‌فرزاد با تأکید بر لزوم حمایت از رسانه‌های استان، بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی و روابط‌عمومی‌هایی که از رسانه‌ها حمایت کنند، مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

وی تأکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی از خبرنگاران برای فعالیت در روابط‌عمومی‌ها استفاده کنند و از این ظرفیت بسیار خوب غافل نشوند.

استاندار همدان گفت: دستاوردها و کارنامه‌ نظام مقدس جمهوری‌اسلامی و دولت مردمی و انقلابی ایران قوی در راستای جهاد تبیین و امیدآفرینی در بین مردم اطلاع‌رسانی شود.

* نگاه دولت مردمی به اصحاب‌رسانه خوش‌بینانه است

وی افزود: نگاه دولت مردمی و انقلابی ایران قوی به اصحاب‌رسانه و خبرنگاران خوش‌بینانه و از روی اعتماد بوده و در استان همدان نیز به پیروی از دولت مردمی همین نگاه حاکم است.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه فرهنگ‌سازی مکارم اخلاق در جامعه مهم‌ترین رسالت اصحاب‌ رسانه است، اذعان کرد: اصحاب‌ رسانه و خبرنگاران پُل ارتباطی مردم شریف و مسئولان هستند و مشکلات، نیازها و چالش‌های جامعه را به مسئولان منتقل می‌کنند که در همین راستا انتظار داریم اقدامات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را نیز برای مردم تبیین کنند.

وی خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی درخصوص ازدواج، فرزندآوری، جوانی جمعیت و نیز آسیب‌های سالمندی جمعیت یکی دیگر از رسالت‌های مهم اصحاب‌ رسانه است.

استاندار همدان تصریح کرد: در استان همدان ظرفیت بسیار خوب و تکرارنشدنی از خبرنگاران وجود دارد که باید از این ظرفیت به بهترین شکل در راستای جهاد تبیین، آگاه‌سازی جامعه و بیان دستاوردهای نظام استفاده شود.

وی اظهار کرد: منافع ملی توسط خود مردم با مشارکت حداکثری در صحنه‌های سرنوشت‌ساز کشور همچون راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن و انتخابات تأمین می‌شود و استکبار جهانی به دنبال آسیب رساندن به ایران اسلامی است.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: خبرنگاران برنامه‌ها و افتتاح پروژه‌های دهه‌ مبارک فجر را به‌خوبی در بین مردم شریف استان منعکس کنند تا با هم‌افزایی اصحاب‌رسانه شاهد برگزاری راهپیمایی باشکوه‌تر از قبل در یوم‌الله 22 بهمن و حضور حداکثری مردم شریف در پای صندوق‌های رأی باشیم.

 

شناسه خبر 78910