کد خبر : 79044
تاریخ : 1402/11/12
گروه خبری : دین و اندیشه

در پی حضور مؤثر در نمایشگاه شهریران صورت پذیرفت؛

جایزه ملی شهید مهدی باکری به شهرداری همدان تعلق گرفت

به گزارش سپهرغرب و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان، جواد وزیری، رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اهدای تندیس برگزیده جایزه ملی شهید مهدی باکری به سیدمسعود حسینی شهردار همدان، از وی تقدیر به عمل آورد.

در این پیام آمده است:

برادر گرامی جناب آقای سیدمسعود حسینی

شهردار محترم همدان

فعالیت در عرصه مدیریت شهری علاوه‌بر عزمی برخاسته از تعهد و ایثار، صبر و پایداری در برابر مشکلات، بصیرتی دین‌مدار و پُرعیار می‌طلبد. برگزاری نخستین رویداد ملی شهریران با هدف تبادل تجربیات و آشنایی با قابلیت‌ها و دستاوردها و با رویکرد ترویجی و آموزشی فرصتی مغتنم برای به اشتراک‌گذاری دانش در بین شهرداری‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم کرد و حضور مؤثر و فعال آن شهرداری موجب شد تا بر غنای این رویداد ملی افزوده شود. بنابراین به این وسیله مراتب سپاس خود را از تلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه جنابعالی و همکارانتان در زمینه پیشبرد اهداف نمایشگاه تقدیر کرده و این لوح به رسم یادبود به جنابعالی تقدیم می‌شود.

از درگاه ایزد منان دوام عزت و سلامت، تداوم حضور و تأثیر آن بزرگوار در راستای دستیابی به اهداف عالیه مدیریت شهری کشور، ارتقای کیفیت زندگی و نشاط ملت شریف و پُرافتخار ایران را مسئلت دارم.

زهره پوروهابی

  لینک
https://www.sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/79044