شناسه خبر:79044
1402/11/12 11:12:07
در پی حضور مؤثر در نمایشگاه شهریران صورت پذیرفت؛

جایزه ملی شهید مهدی باکری به شهرداری همدان تعلق گرفت

در پی حضور مؤثر در نمایشگاه شهریران، جایزه ملی شهید مهدی باکری به شهرداری همدان تعلق گرفت.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان، جواد وزیری، رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اهدای تندیس برگزیده جایزه ملی شهید مهدی باکری به سیدمسعود حسینی شهردار همدان، از وی تقدیر به عمل آورد.

در این پیام آمده است:

برادر گرامی جناب آقای سیدمسعود حسینی

شهردار محترم همدان

فعالیت در عرصه مدیریت شهری علاوه‌بر عزمی برخاسته از تعهد و ایثار، صبر و پایداری در برابر مشکلات، بصیرتی دین‌مدار و پُرعیار می‌طلبد. برگزاری نخستین رویداد ملی شهریران با هدف تبادل تجربیات و آشنایی با قابلیت‌ها و دستاوردها و با رویکرد ترویجی و آموزشی فرصتی مغتنم برای به اشتراک‌گذاری دانش در بین شهرداری‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم کرد و حضور مؤثر و فعال آن شهرداری موجب شد تا بر غنای این رویداد ملی افزوده شود. بنابراین به این وسیله مراتب سپاس خود را از تلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه جنابعالی و همکارانتان در زمینه پیشبرد اهداف نمایشگاه تقدیر کرده و این لوح به رسم یادبود به جنابعالی تقدیم می‌شود.

از درگاه ایزد منان دوام عزت و سلامت، تداوم حضور و تأثیر آن بزرگوار در راستای دستیابی به اهداف عالیه مدیریت شهری کشور، ارتقای کیفیت زندگی و نشاط ملت شریف و پُرافتخار ایران را مسئلت دارم.

زهره پوروهابی

شناسه خبر 79044