شناسه خبر:27420
1399/6/4 03:10:43

هم‌زمان با اول شهریورماه زادروز حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک، مدیرعامل نیروگاه شهیدمفتح با حضور در خانه بهداشت این مجموعه ضمن تبریک روز پزشک، از خدمات «آکو قهرمانی»، پزشک نیروگاه تقدیر کرد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهیدمفتح، عبدالمجید دیناروند در این دیدار روز پزشک را به دکتر قهرمانی تبریک گفت و از خدمات ایشان و همکارانشان در راستای حفظ سلامت کارکنان و به‌ویژه از اقدامات شبانه‌روزی کارکنان خانه بهداشت در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، قدردانی کرد.

مدیرعامل نیروگاه شهیدمفتح در این دیدار بر تلاش هرچه در جهت حل مسائل مرتبط با سلامت همکاران خصوصاً در ایام کرونا تأکید کرد و از پزشک و کارکنان خانه بهداشت خواست تا این تلاش‌ها با قوت ادامه یابد.

آکو قهرمانی هم در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیرعامل نیروگاه، آمادگی خود را برای پیشبرد اهداف خانه بهداشت و تلاش در راستای حفظ سلامت کارکنان اعلام کرد.

در پایان این دیدار نیز لوح تقدیری به رسم یادبود از طرف مدیرعامل نیروگاه به ایشان اهدا شد.

در بخشی از این لوح تقدیر آمده است:

ضمن تبریک روز پزشک، لازم می‌دانم از مجاهدت‌های شبانه‌روزی جامعه پزشکی کشور (به‌ویژه جناب‌عالی) که در روزهای سخت مقابله با بیماری کرونا با تحمل سختی‌ها و دوری از خانواده به هم‌وطنان خود خدمت می‌کنند، قدردانی کنم.

بدون شک تلاش‌های ارزشمند شما و همکارانتان در خانه بهداشت نیروگاه شهیدمفتح قابل ستایش و تقدیر بوده، امید است مجموعه اقدامات صورت‌گرفته در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تا شکست این ویروس با قوت ادامه یابد

شناسه خبر 27420