شناسه خبر:47727
1400/8/10 09:52:14

سپهرغرب، گروه خبر: دادستانی عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند از دستگیری چهار نفر از عوامل نزاع دسته‌جمعی در نهاوند خبر داد.

عباس آزادبخت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از وقوع یک مورد درگیری دسته‌جمعی در میدان مرکزی نهاوند، بلافاصله دستور شناسایی و دستگیری مرتکبین صادر و تیمی از مأموران کلانتری و پلیس امنیت عمومی شهرستان نهاوند عازم محل شدند.

وی گفت: مأموران پس از حضور مشاهده کردند چهار نفر جوان زیر 30 سال با یکدیگر درگیر شده‌اند که بر اثر آن یکی از افراد دچار جراحت شده است.

آزادبخت بیان کرد: مأموران پس از حضور به‌سرعت وارد عمل شده و چهار نفر از عوامل درگیری و عاملان برهم زدن نظم عمومی و امنیت جامعه با سلاح سرد را دستگیر کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند گفت: با تشکیل پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب، چهار متهم دستگیرشده با قرار تأمین متناسب روانه زندان شدند.

آزادبخت با بیان این مطلب که نزاع دسته‌جمعی علاوه‌بر نتایج زیان‌باری که برای طرفین درگیری دارد موجب اخلال در نظم و آسایش عمومی می‌شود، خطاب به افرادی که با ارتکاب چنین جرایمی موجب هراس سایرین می‌شوند، افزود: به‌خاطر صیانت از امنیت شهروندان، برخورد قانونی سختی در انتظار این افراد خواهد بود و در این مسیر قاطعانه در مقابل آن‌ها خواهیم ایستاد.

شناسه خبر 47727