شناسه خبر:52100
1400/11/18 08:49:43

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار همدان با بیان اینکه پلیس ما مقتدر و در عین اقتدار منطقی و رئوف است، گفت: نیروی انتظامی باید نگاهی علمی و تخصصی به مقوله امنیت داشته باشد و برای تقویت این نگاه نیز اقدام کند.

«علیرضا قاسمی‌فرزاد» روز یکشنبه در دیدار با فرماندهی، معاونان و پلیس‌های تخصصی نیروی انتظامی استان همدان با تبریک و تسلیت شهادت سرهنگ «علی‌اکبر رنجبر» از نیروهای خدوم انتظامی کشور، افزود: نیروی انتظامی باید با توجه به دگرگونی‌هایی که در شکل و ماهیت جرائم پدید آمده است، مطابقت‌های لازم را به‌خصوص در حوزه پلیس فتا و اقتصادی پیدا کند.

وی با بیان اینکه پلیس باید در حوزه امنیت نرم و پیشگیرانه اجتماعی عالمانه و هدفمند ورود کند، اظهار کرد: پلیس ایران در عین اقتدار و توانمندی، منطقی و رئوف است، به‌نحوی که مهربانی پلیس شامل حال عموم مردم و وجه مقتدرانه آن در رویارویی با مخلان نظم و آرامش اجتماعی است.

نماینده عالی دولت در استان همدان تصریح کرد: امنیت کنونی ایران در سطح جهان مثال‌زدنی است که حاصل تلاش و مجاهدت همه ارکان امنیتی و انتظامی کشور است و برای به‌دست آوردن این امنیت و آرامش همه ارکان پلیس در مواقع لازم نقش‌آفرینی درست و کاملی را داشته‌اند.

قاسمی‌فرزاد خون پاک شهدا را گواهی غیر قابل انکار برای تلاش‌های شبانه‌روزی عوامل نیروی انتظامی دانست و گفت: پلیس در سال‌های اخیر تحول‌های بنیادین و پیشرفت‌های چشمگیری داشته، ضمن اینکه نیروی پلیس در استان همدان ترکیبی از نیروهای ولایی، وظیفه‌شناس و لایق است.

وی افزود: با وجود تلاش دشمنان نظام برای تخطئه و تخریب نظام اسلامی اما نیروهای این انقلاب وظیفه و نقش خود را در چارچوب نظام جمهوری اسلامی به‌درستی انجام دادند و هم‌اینک امنیت پایدار یکی از دستاوردهای جدی و مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌شمار می‌رود.

استاندار همدان اضافه کرد: جبران عقب‌ماندگی تاریخی در دهه‌های پس از انقلاب نشان از عزم جدی ملت ایران برای فتح قله‌های افتخار و اقتدار است.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: در حوزه سیاست خارجی با پایمردی و ایستادگی نمایندگان جمهوری اسلامی در مذاکرات که مبتنی بر ایستادگی و اقتدار ملت ایران است، نتیجه قطعاً ظفرمندانه خواهد بود.

رئیس شورای تأمین استان همدان اظهار کرد: شورای تأمین استان در عین وحدت و همدلی دارای ترکیبی از افراد زبده، فرهیخته، متهعد، نخبه و کاردان است.

شناسه خبر 52100