شناسه خبر:53227
1400/12/17 09:08:20
معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان:

کلیه شبکه‌های توزیع آب در همدان عاری از هرگونه کدورت شد

سپهرغرب، گروه خبر: معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان از رفع کدورت ایجادشده و پاک بودن تمامی شبکه‌های توزیع آب در شهر همدان خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی آبفای استان همدان، حمیدرضا نیکداد ضمن ارائه توضیحاتی درخصوص بارندگی‌های اخیر و ایجاد کدورت در آب برخی نقاط شهر همدان، گفت: نزولات جوی در پنجشنبه‌شب دوازدهم و بامداد جمعه سیزدهم اسفندماه افزایش کدورت در تصفیه‌خانه آب عباس‌آباد همدان را رقم زد که به محض ثبت کدورت توسط اپراتور تصفیه‌خانه، بلافاصله خارج کردن آن از مدار بهره‌برداری در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با وجود تلاش‌های صورت‌گرفته اما متأسفانه کدورت ایجادشده در خط انتقال به تعدادی از مخازن ذخیره آب در سطح شهر منتقل شد که درنتیجه آن در اواخر روز جمعه و شنبه کدورت به شبکه‌های توزیع برخی نقاط شهر و همچنین شبکه داخلی برخی از مشترکین عزیز در شهر همدان رسید.

نیکداد با تأکید بر اینکه جلب رضایتمندی مشترکین همواره در صدر اقدامات ما قرار دارد، عنوان کرد: در راستای رفع اختلال ایجادشده، همکاران زحمتکش امور آبفای همدان‌ از اواخر روز جمعه تا ظهر شنبه چهاردهم اسفندماه نسبت به شست‌وشوی مخازن شبکه‌های توزیع و کنتور تعدادی از مشترکین گرامی در سطح شهر اقدام کردند که با تلاش شبانه‌روزی تیم‌های عملیاتی، از اواسط روز شنبه مشکل کدورت در شبکه‌های مذکور مرتفع شد.

وی تصریح کرد: درحال حاضر شبکه‌های توزیع آب در سراسر شهر همدان کاملاً پاک و عاری از هرگونه کدورت است.

نیکداد درنهایت ضمن عذرخواهی به‌دلیل مشکل پیش‌آمده، خواستار شد: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه کدورت باقی‌مانده و نیاز به شست‌وشوی شبکه، با شماره تلفن122 تماس گرفته تا همکاران عملیاتی ما در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل اقدام کنند.

شناسه خبر 53227