شناسه خبر:54703
1401/2/7 08:59:16
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان اعلام کرد:

برگزاری راهپیمایی روز قدس در 72 نقطه استان همدان

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری راهپیمایی روز قدس در 72 نقطه استان خبر داد و گفت: راهپیمایی از میدان امام (ره) همدان آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان با بیان اینکه مراسم روز قدس بعد از دو سال که به‌صورت خودرویی در استان برگزار شد امسال در 72 نقطه در استان همدان به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد، عنوان کرد: مراسم راهپیمایی در شهر همدان از ساعت 11 صبح روز جمعه 27 ماه مبارک رمضان از میدان امام خمینی (ره) آغاز می‌شود و به سمت حسینیه امام ادامه دارد.

وی یادآور شد: برنامه‌های میدان شامل قرائت قرآن، سخنرانی بنده و سرود سلام فرمانده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه مسیر راهپیمایی از میدان امام (ره) به سمت خیابان شریعتی، سپس میدان شریعتی، خیابان پاسداران و درنهایت حسینیه امام خمینی (ره) است، گفت: این مراسم درنهایت با اقامه نماز جمعه و اعلام انزجار از جبهه استکبار به پایان خواهد رسید.

وی با تأکید بر اینکه روز قدس روز جهان اسلام، مردم فلسطین و روز مبارزه با استکبار جهانی است، افزود: از همه مردم همیشه در صحنه استان همدان خواستاریم با حضور حداکثری در این مراسم، انزجار خود را به دشمنان اسلام و قرآن نشان دهند.

شناسه خبر 54703