شناسه خبر:60036
1401/6/22 09:16:29

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه دو ماه از پیشرفت فیزیکی پروژه شهرک فرهنگیان همدان می‌گذرد، گفت: تحویل این پروژه 27 ماهه است.

ایوب اسداللهی درخصوص وضعیت پروژه مسکن ملی شهرک فرهنگیان همدان و تعویق نزدیک به دوساله این پروژه عنوان کرد: بعد از آنکه آزمایش‌های فنی روی زمین پروژه مسکن ملی شهرک فرهنگیان همدان انجام گرفت، براساس تشخیص فنی تصویب شد که در بستر کار ستون سنگی آماده و پس از آن فوندانسیون اجرایی شود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون کارهای مربوطه در این پروژه شروع شده است، افزود: آزمایش‌های جدیدی نیز به انجام رسیده که نتایج آن واصل و درنتیجه ستون سنگی مد نظر قرار گرفته شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه کارگزار این پروژه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است، ابراز کرد: اجرای ستون‌ریزی و فوندانسیون این پروژه شروع شده است.

این مقام مسئول در پاسخ به اینکه «این پروژه چه زمانی به اتمام خواهد رسید؟»، افزود: زمان‌بندی این پروژه 27 ماهه بوده که هم‌اکنون دو ماه آن گذشته است.

اسداللهی در پایان قیمت تمام‌شده این مسکن‌ها را به‌ازای هر متر برابر 7 تا 10 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این پروژه دارای 480 واحد مسکونی بوده که در مساحت‌های 70 تا 95 متر مربع ایجاد می‌شوند.

شناسه خبر 60036