شناسه خبر:61047
1401/7/18 11:54:29

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: از ابتدای طرح دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی در استان تا کنون چهار هزار و 800 دستگاه ‌خودرو عمومی به صورت رایگان دوگانه سوز شده است.

جهانبخش نوکانی روز شنبه در دیدار با فرماندار دهگلان اظهارکرد: طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی (تاکسی و وانت بار) از مرداد ماه سال گذشته در استان آغاز شده و با توجه به تداوم اجرای طرح، شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه GCR.NIOPDC.IR ثبت‌نام و نوبت تبدیل دریافت کنند.
وی با اشاره به استقبال خوب شهروندان کردستانی از اجرای طرح مذکور، اضافه کرد: در حال حاضر هفت مرکز در استان کار دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی را انجام می‌دهند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان ادامه داد: این شرکت ضمن استقبال از ورود بخش خصوص برای احداث جایگاه‌های سی آن جی نسبت به تسهیل فرایند احداث جایگاه سی. ان. جی در استان برای سرمایه‌گذاران اقدام می‌کند.
نوکانی به فعالیت سه هزار و 830 دستگاه ادوات کشاورزی در شهرستان ‌دهگلان اشاره کرد و افزود: در 6 ماه نخست سال جاری در بخش کشاورزی این شهرستان ‌بیش از 14 میلیون لیتر نفتگاز تامین و توزیع شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل پنج درصد رشد دارد.
وی با اشاره به فعال بودن چهار باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و 2 باب جایگاه سی آن جی در ناحیه دهگلان، گفت: با توجه به تعداد مجاری عرضه موجود تلاش منطقه بر جانمایی و گستردگی جغرافیایی مطلوب این جایگاه‌ها در راستای دسترسی بهتر شهروندان به دریافت خدمات است.
فرماندار شهرستان دهگلان نیز ضمن بیان پیشنهادات خود در رابطه با فعالیت و اقدامات صورت گرفته از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان به ویژه تامین و توزیع سوخت بخش کشاورزی این شهرستان، از ارسال و ذخیره سازی سوخت روستاها و فعالیت مطلوب مجاری قدردانی کرد.
در حال حاضر 88 جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و 54 باب سی‌ان‌جی در کردستان به مردم خدمات می‌دهند.

شناسه خبر 61047