شناسه خبر:68258
1402/2/6 08:23:58

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل مؤسسه خیریه دارالایتام احمدیه ملایر گفت: پنج میلیارد ریال سال گذشته با کمک خیران ملایری برای کمک و حمایت از خانواده‌های زیر پوشش توسط مؤسسه خیریه دارالایتام احمدیه هزینه شد.

«حاتم رضایی» روز سه‌شنبه جمع کل کمک‌های مردمی به مؤسسه خیریه دارالایتام احمدیه ملایر طی سال گذشته را بالغ‌بر سه میلیارد و 300 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: تمامی کمک‌های مردمی برای خانواده‌های زیر پوشش این مؤسسه هزینه می‌شود.
وی اظهار کرد: علاوه‌بر این یک میلیارد و 700 میلیون ریال حاصل از سود فروشگاه مؤسسه خیریه دارالایتام احمدیه در سال گذشته بود که تمام این مبلغ برای خانوارها هزینه شد.
مدیرعامل مؤسسه خیریه دارالایتام احمدیه ملایر ادامه داد: تمام هزینه‌های خانوارهای زیر پوشش این مؤسسه از محل فروشگاهی است که زیرمجموعه مؤسسه خیریه دارالایتام ایجاد شده و هیچ هزینه‌ای از محل خیرات مردم پرداخت نمی‌شود.
رضایی بیان کرد: پس از 30 سال فعالیت امروز به این هدف بزرگ رسیدیم و تمامی هزینه‌ها از محل سود فروشگاه پرداخت می‌شود.
وی گفت: سال گذشته با کمک خیران بیش از 9 تُن برنج، حدود سه تُن روغن، یک تُن گوشت، دو هزار پُرس غذای گرم، 150 عدد مرغ و 900 بسته مواد غذایی بهداشتی تهیه و بین خانواده‌های زیر پوشش این مؤسسه توزیع شد.
مدیرعامل مؤسسه خیریه دارالایتام احمدیه ملایر افزود: علاوه‌بر این 20 میلیون تومان به‌عنوان عیدی و 80 بسته کامل نوشت‌افزار برای ایتام و فرزندان خانوارهای زیر پوشش این مؤسسه اهدا شد.
رضایی با بیان اینکه هرسال هم‌زمان با ماه مبارک رمضان یک وعده افطاری به خانواده‌های زیر پوشش این مؤسسه داده می‌شود، یادآور شد: امسال نیز هم‌زمان با ماه مبارک رمضان یک وعده افطاری داده شد که تمام هزینه‌های آن توسط دو نفر از خیران ملایری پرداخت شد.
وی خواستار کمک‌ها و حمایت‌های خیران و نیکوکاران ملایری برای کمک به مؤسسه خیریه دارالایتام احمدیه شد و ادامه داد: به‌عنوان یکی از اهداف بلندمدت این مؤسسه، درصدد احداث یک مرکز خیریه در آینده هستیم.
مدیرعامل مؤسسه خیریه دارالایتام احمدیه ملایر احداث این مرکز خیریه را در راستای کمک به مددجویان دانست و بیان کرد: برای مرکز خیریه چند واحد درنظر گرفته شده که به‌صورت رایگان در اختیار مددجویان زیر پوشش و مؤسسه‌های خیریه قرار می‌گیرد.
مؤسسه خیریه دارالایتام احمدیه ملایر سال 1376 ثبت قانونی شد و درحال حاضر 76 خانوار زیر چتر حمایتی این مؤسسه هستند.

شناسه خبر 68258