شناسه خبر:69871
1402/3/17 08:35:47
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد:

جریمه 2 میلیاردی عرضه خارج از شبکه آرد دولتی در رزن

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از محکومیت دو میلیارد و 500 میلیون ریالی متهم بابت عرضه خارج از شبکه آرد در شهرستان رزن خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان، مرضیه یونسی اظهار کرد: پرونده تخلف عرضه خارج از شبکه 57 کیسه آرد در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان رزن رسیدگی شد.
وی افزود: شعبه بعد از احضار متهم و تحقیقات لازم تخلف را محرز دانست و متخلف را به پرداخت دو میلیارد و 565 میلیون ریال جزای نقدی و عرضه آردها در شبکه رسمی محکوم کرد.
یونسی با بیان اینکه متهم آردهای دولتی را به‌منظور تولید رشته در کارگاه شخصی خریداری کرده است، تصریح کرد: بازرسان اداره صمت این گزارش را تهیه و به‌منظور رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان رزن ارسال کردند.
وی همچنین از محکومیت 17 میلیارد و 720 میلیون ریالی قاچاقچی کالا در روزهای گذشته خبر داد و گفت: شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز همدان پرونده قاچاق کالا شامل 162 دستگاه سرخ‌کن و 103 کیلوگرم مواد محترقه را بررسی کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان خاطرنشان کرد: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی اتهام انتسابی را محرز اعلام و متهمان را علاوه‌بر ضبط کالا، به پرداخت 17 میلیارد و 720 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
یونسی در پایان یادآور شد: با گزارش مأموران نیروی انتظامی پیرامون کشف محموله قاچاق از یک کامیون، پرونده این تخلف در تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.

شناسه خبر 69871