شناسه خبر:70177
1402/3/24 09:26:16

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس پارک علم و فناوری استان همدان از اختصاص 35 میلیارد تومان برای خانه خلاق در پارک علم و فناوری خبر داد.

مجید کزازی ظهر روز گذشته با اشاره به اختصاص 185 میلیارد تومان در سفر رئیس‌جمهور به استان برای فعالیت‌های دانش‌بنیان، اظهار کرد: از این میزان 10‌.5 میلیارد تومان تخصیص داده شده است.
وی تحقق این اعتبار را دارای نتایج مطلوبی برای توسعه زیست‌بوم فناوری استان دانست و گفت: قبل از سفر رئیس‌جمهور به استان، پیگیری‌های زیادی توسط پارک علم و فناوری همدان از معاونت اجرایی ریاست‌جمهوری، سازمان برنامه بودجه کشور و استانداری انجام شده بود.
رئیس پارک علم و فناوری استان همدان در تشریح این اعتبار مصوب بیان کرد: از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به استان همدان اختصاص 185 میلیارد تومان به حوزه دانش‌بنیان مربوط به پارک علم و فناوری استان تصویب شد که از این میزان 30 میلیارد تومان برای تکمیل فاز دو ساختمان سایت اصلی پارک علم و فناوری است.
وی گفت: 30 میلیارد تومان برای زیرساخت و تجهیز و اراضی قابل واگذاری به شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور، 50 میلیارد تومان برای طرح‌های کلان ملی، 20 میلیارد تومان به کارخانه نوآوری، 20 میلیارد تومان برای طرح‌های متوسط و کوچک حوزه دانش‌بنیان و 35 میلیارد تومان برای خانه خلاق مصوب شده است.
کزازی با بیان اینکه اعتبارات تخصیص داده‌شده در دو بخش و مربوط به حوزه عمرانی است، تصریح کرد: در مرحله نخست چهار میلیارد تومان برای زیرساخت‌های اراضی قابل واگذاری به شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور و در مرحله دوم 6‌‌‌.5 میلیارد تومان برای تکمیل فاز دو ساختمان اصلی پارک علم و فناوری تخصیص داده شده است.

شناسه خبر 70177