شناسه خبر:72948
1402/6/5 09:41:54

سپهرغرب، گروه خبر: خادمان اعزامی شهرداری همدان و اعضای موکب خدام‌الزهرا (س) با شهردار کربلا دیدار کردند.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان، گروه اعزامی خادمان شهرداری همدان و اعضای موکب خدام‌الزهرا (س) با دکتر حسن محمد علی الشریفی شهردار کربلا و معاون خدمات شهری و برخی مدیران شهرداری کربلا دیدار و گفت‌وگو کردند.

در ابتدای این دیدار سیبی، مسئول گروه اعزامی همدان گزارشی از امکانات اعزامی شهرداری همدان و موکب خدام‌الزهرا به کربلا برای خدمت به زوار امام حسین (ع) و یاران با وفایش ارائه کرد.

در ادامه این دیدار دکتر الشریفی شهردار کربلا با تقدیر از زحمات خادمین شهرداری همدان و موکب خدام‌الزهرا (س) در ایام اربعین، اظهار امیدواری کرد: انشاالله این تلاش‌ها مرضی رضای حضرت حق و ساحت مقدس ملک پاسبان حضرت امام حسین (ع) قرار گیرد.

در ادامه این دیدار مهندس حیدر رزاق معاون خدمات شهری شهرداری کربلا نیز ضمن قدردانی از زحمات صادقانه به زوار اباعبدالله (ع) و عرض خداقوت به مجموعه مدیریت شهری کربلا، گفت: مجموعه اعزامی از همدان و داوطلبین موکب خدام‌الزهرا (س) کمافی‌السابق در ایام اربعین حسینی در کنار دوستان و عزیزان عراقی شهرداری کربلا خواهند بود.

همچنین در این ملاقات جهت هرچه بهتر شدن تنظیف شهر کربلا با همکاری مجموعه شهرداری کربلا و همدان در مسیر زوار سیدالشهدا (ع)، بحث وتبادل نظر به عمل آمد.

شناسه خبر 72948