شناسه خبر:79146
1402/11/15 10:12:33

رئیس شورای اسلامی شهر همدان تأکید کرد: مطابق قانون، هرگونه استفاده مستقیم یا غیر مستقیم از اموال و امکانات شهرداری برای حمایت از نامزدها، گروه‌ها و احزاب در انتخابات پیش رو ممنوع است.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، محمود مسگریان در جلسه صحن شورا با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی، گفت: مطابق قانون، هرگونه استفاده مستقیم یا غیر مستقیم از اموال و امکانات شهرداری برای حمایت از نامزدها، گروه‌ها و احزاب در انتخابات پیش رو ممنوع است. هرگونه سوء استفاده از اموال و امکانات شهرداری برای حمایت از نامزدهای انتخاباتی مجلس ممنوع بوده و تخلف محسوب می‌شود.

مسگریان اضافه کرد: سوء استفاده از اموال عمومی در مسیر اهداف شخصی از طرف شهرداری به نفع یا علیه نامزدها یا گروه‌ها و همچنین استفاده از مقام یا موقعیت اداری برای انتخابات ممنوعیت قانونی دارد و قطعاً پیگرد قانونی و کیفری برای عوامل دخیل را در پی خواهد داشت.

وی اظهار کرد: مجموعه شهرداری نیز باید تا زمان انتخابات پیش رو از هرگونه شائبه‌ای که بخواهد به نفع یا علیه نامزدهای انتخابات باشد، جلوگیری کند.

این مقام مسئول افزود: حراست از اموال و امکانات شهرداری در راستای جلوگیری از استفاده‌های شخصی در انتخابات ضروری است و ما به‌عنوان خادمان ملت موظف به حفظ و حراست از بیت‌المال هستیم.

 

شناسه خبر 79146