شناسه خبر:11931
1398/6/26 10:00:27

سپهرغرب، گروه خبر: معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از حضور چهار هزار مددجوی کرمانشاهی در طرح غنی سازی اوقات فراغت خبر داد.

کامیار جمشیدی در این باره اظهار کرد: در تابستان امسال 33 پایگاه دائم و موقت تابستانی برای غنی‌سازی اوقات فراغت مددجویان در استان فعالیت داشتند.

وی با بیان اینکه این پایگاه‌ها برنامه‌های متنوع آموزشی، فرهنگی، ورزشی و هنری برای مددجویان اجرا کرده‌اند، افزود: چهار هزار و 324 نفر از دانش‌آموزان، دانشجویان، مادران و دختران بازمانده از تحصیل و ازدواج با شرکت در برنامه‌های این پایگاه‌ها و غنی سازی اوقات فراغت تجارب تربیتی و فرهنگی به صورت رایگان کسب کردند.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه عنوان کرد: همچنین امسال بیش از 12 دوره اردوی آموزشی تفریحی یک تا سه روزه برای اعضای کانون‌های تابستانه این نهاد برگزار شده است.

این مسئول در ادامه به اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی به عنوان یکی از برنامه‌های اصلی این نهاد در فصل تابستان اشاره و تصریح کرد: در تابستان سال جاری 420 مادر، دختر، دانش‌آموز و دانشجوی کرمانشاهی به مشهد مقدس مشرف شدند. جمشیدی بیان داشت: این نهاد در سنوات گذشته رتبه برتر استان را در امر غنی‌سازی اوقات فراغت مددجویان تحت حمایت به خود اختصاص داده است.

شناسه خبر 11931