شناسه خبر:22977
1399/3/20 00:44:53

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه درخصوص حادثه خودسوزی یک جانباز در مقابل بنیاد شهید، گفت: این حادثه ظاهراً به‌علت اختلاف خانوادگی بوده است.

از روز گذشته خبری مبنی‌بر خودسوزی یک جانباز در مقابل بنیاد شهید کرمانشاه، در کانال‌های تلگرامی دست‌به‌دست می‌شود.

حجت‌الاسلام عسگری درخصوص این موضوع اظهار کرد: جانباز 15 درصدی به‌نام جهانگیر آزادی در آن‌سوی خیابان مقابل بنیاد شهید، اقدام به خودسوزی کرد که به‌سرعت به مراکز درمانی امام خمینی(ره) منتقل شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه ادامه داد: نامبرده سرباز ارتش بوده که در سال 91 در منطقه میمک با مجروحیت ترکش به سر، جانباز می‌شود و الان هم از بنیاد، حق معیشت می‌گیرد.

وی ادامه داد: پس از بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، این جانباز چندروز پیش برای دریافت تسهیلات به بنیاد شهید مراجعه می‌کند. با وجودی که 8 میلیون تومان بدهکاری وام دشته، ولی به‌علت نیازش به صندوق شاهد معرفی و با پرداخت وام وی، با ارائه یک ضامن موافقت می‌شود.

عسگری تصریح کرد: این شخص دیگر برای دریافت وام مراجعه نکرده تا اینکه روز گذشته بیرون از ساختمان بنیاد با بنزین، اقدام به خودسوزی می‌کند که ظاهراً به‌علت اختلاف خانوادگی بوده است. البته پس از اطلاع از علت دقیق خودسوزی، در اسرع وقت، اطلاع‌رسانی‌های لازم درباره این ماجرا انجام خواهد شد.

وی با اشاره به حضور خود در مرکز درمانی امام خمینی(ره) کرمانشاه گفت: همراه با فرماندار و مشاور استاندار برای پی‌گیری روند درمان به بیمارستان مراجعه کرده‌ایم که متأسفانه بنا بر نظر پزشکان وضعیت خوبی ندارد.

شناسه خبر 22977