شناسه خبر:31807
1399/8/25 08:50:55

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از اجرای دو طرح گلخانه‌ای 68 و 52 هکتاری در ملایر خبر داد.

حجت‌‌الاسلام احد آزادیخواه ظهر روز گذشته در نشستی با بخشدار و تعدادی از دهیاران و شوراهای اسلامی بخش سامن ضمن بررسی مشکلات این حوزه، اظهار کرد: در شرایط کنونی مردم ازنظر معیشتی و اقتصادی با مشکل و سختی مواجه هستند و امیدبخشی به به‌ویژه روستاییان در اولویت مهم برای دهیاران، شوراهای اسلامی و مدیران است.

وی با تأکید بر اینکه ارتباط دفتر نمایندگان برای بررسی مسائل و مشکلات روستاها مستمر و جدی است، افزود: انشعاب غیر مجاز در روستاها و استفاده از آب شرب برای مصارف کشاورزی و سبزی‌کاری عمده‌ترین مشکلات مطرح‌شده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجوز لازم برای قرار گرفتن روستاها زیر پوشش آب و فاضلاب گرفته شده و طی چندسال آینده نباید هیچ روستای خودگردانی داشته باشیم.

وی با اشاره به اجرای طرح «ابرار» و آسفالت راه روستایی 10 روستا تا سال آینده در راستای اجرای این طرح، تأکید کرد: همه مدیران موظف هستند امکانات خود را برای رفع مشکلات موجود در روستاها پای کار بیاورند.

آزادی‌خواه گفت: با اجرای دو طرح گلخانه‌ای 68 و 52 هکتاری در ملایر و ورود شرکت سرمایه‌گذاری شستا و اتکا برای اجرای طرح‌های بزرگ دام‌داری، دو حوزه کشت گلخانه‌ای و دام‌داری این شهرستان در آستانه تحولی عظیم است که با تلاش دسته‌جمعی باید این تحول را سرعت بخشید.

شناسه خبر 31807